Late innesteling? Nog geen kloppend hartje.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door FlashPoint, 30 jul 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FlashPoint

    4 jul 2024
    59
    32
    18
    Vrouw
    Hoi dames,

    Na mijn vorige miskraam met bijna 3 maanden zwangerschap ben ik heel onzeker over deze zwangerschap. Ik dacht al 7,5 wk in verwachting te zijn toen we gisteren onze eerste lang verwachte eerste echo hadden.
    Helaas was er alleen een klein frummeltje in een vruchtzakje te zien (meting = 6+1) maar (nog) geen kloppend hartje.

    Nu kan het zijn dat ik dus minder ver ben dan ik denk en dat het vruchtje laat is ingenesteld zei de verloskundige en volgende week donderdag hebben we dan weer een nieuwe echo. Dan moet het echt duidelijk te zien zijn en anders is het dus helaas weer niet goed.

    Ik heb wel in mijn app genoteerd dat ik 1 dag hele erge krampen heb gehad (ik dacht dat ik ongesteld ging worden). Nu vraag ik me dus af of ik toen pas de innesteling heb gehad.
    Zijn er hier mensen die goed zijn met rekenen en logisch kunnen verklaren of het zou kunnen ja of nee?

    6 juni was de eerste dag van mijn laatste menstruatie, 16 juni hebben we het gezellig gemaakt, geen idee wanneer mijn eisprong was, 28 juni (4dgn voor NOD) had ik al een positieve early test, 1 juli heb ik erge krampen gehad.

    Iemand een idee of ik een beetje kan terug rekenen of dat klopt?
     

Deel Deze Pagina