Het is vandaag 2a3 dagen na eisprong en zie dat ik veel witte/cremerige afscheiding heb. Het valt mij op omdat ik dat nooit zo kort na eisprong heb. Ik durf bijna niet te denken dat het met een evt. Bevruchting te maken hebben, maar zou het? Wie heeft er ook last van gehad?? Fluit me aub terug want had zo voorgenomen niet meer op bepaalde symptomen te letten. Ben er weer veel te veel mee bezig.....Snik, snik.
Ik heb dit ook bijna altijd, 1 of 2 dagen voor mijn nod trekt dit weg en ben ik ongesteld. Wel of geen zwangerschapsymptoom is per persoon wisselend.
Bij mij was het telkens ook niks, maar moet je wel zeggen dat ik het niet elke maand had. Dus misschien wel een bevruchting dat mis liep? Ik heb daar nooit een specifiek antwoord op gehad. Ik weet wel dat Geelachtige vloeistof wilt betekenen, dat het eitje helaas gestorven is. Had ik gevonden op google!
Ja, maar ik heb dat anders nooit en het is vandaag alweer over. Ik heb normaal een paar dagen voor nod last van witte afscheiding dus vandaar dat het mij opviel. Maar begrijp wel dat dat niet specifiek een teken hoeft te zijn, zo nuchter ben ik inmiddels wel geworden. Maar stiekem blijf ik wel hopen natuurlijk!
Je afscheiding is heel veranderlijk van maand tot maand. Het kan wel dat je witte afscheiding hebt net na je eisprong, maar het kan niets zeggen over een eventuele bevruchting of niet.
hier ook vlak na eisprong witte vloed gehad, op het moment niet meer... ben zelfs bijna "droog" maar ook regelmatig van ei tot nod veel witte vloed... helaas kan je er weinig van zeggen en gewoon afwachten... ( al duurd het wachten soms heeeel lang )
Wat gek, ik had dit toevallig ook vanmorgen. Vond het erg vreemd, want herkende het niet.. Mijn eisprong van zondagavond, dus ongeveer op dezelfde tijd als jij, de witte/cremerige vloed.. Ik dacht dat het misschien overgebleven zaadjes waren? Of zeg ik nu iet heel raars?
het kan van alles zijn. Zelf ben ik anderhalf jaar bezig geweest En ineens ben ik zwanger. Alles was hetzelfde, ook qua afscheiding. Ja lieve Melia, let niet op de sypmtonen, mijn ervaring is dat het allemaal niks uitmaakt. pas vanaf je NOD, zou je wat verschijnselen kunnen hebben. Succes! Momenteel ben ik in de wolken en ik hoop dat je ook snel op roze komt Dit geld ook voor de rest natuurlijk!
Bij mij was het geen overgebleven zaad, want ziet er precies het zelfde uit als de afscheiding van voor de eisprong, wit/cremerige substantie en wel Waterig. Ik heb het trouwens maar 1dag gehad en nu weer helemaal droog. Het is niet gelig want dan zou het kunnen dat het eitje afgestorven is maar op bepaalde sites zag ik dat dat weer een teken zou kunnen zijn van een bevruchting. We kunnen helaas niets anders doen dan afwachten. Maar hoop wel dat het iets positiefs is!
@hartje82: van harte gefeliciteerd, na zo'n lange tijd eindelijk beloond met een zwangerschap! Ik pin me niet meer op symptomen maar het viel me op en dan ga je er toch over na denken, onbewust ben je d'r toch mee bezig, kan er helaas ook niets aan doen. Maar ik wacht mijn posi testje ook gewoon af, hoelang het ook mag duren maar spoedig hoop ik!
Ik heb het ook de hele dag gehouden. Echt overdreven veel. Ik denkook niet dat het zaad is hoor, dat ziet er anders uit. Ik heb ook pijn in mijn buik, had jij dat ook?
Dankjewel Ik hoop voor je dat dit misschien toch wel een voorteken is en mag afsluiten met een positieve test! Liefs Hartje
Vorige maand had ik het heel erg, vanaf 1 dpo elke dag een kletsnatte onderbroek, erg vervelend! Voor mij was het helaas geen voorteken
Melia ik hoop dat je positief test deze maand Witvloed zegt bij mij ook niet alles...2 maanden geleden had ik het voor het eerst heel erg, toen was ik zwanger. Helaas een mk bij 6weken. Deze ronde heb ik het ook heel erg, maar test helaas tot nu toe nog negatief en zit alweer op cyclusdag 42, nog nooit zo'n lange cyclus gehad..... Dus ja, toen ik het voor het eerst zag in de 3e ronde dacht ik ook dat het een symptoom was...maar nu heb ik het weer en zegt het helaas niks. Ben benieuwd of je zwanger bent Ik duim voor je