Anonieme beller..

Discussie in 'De lounge' gestart door cocko, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Sinds vorige week maandag worden we gebeld door een anonieme beller. Vorige week dinsdag had hij/zij ook gebeld rond 11 uur dus dacht: misschien is dat vandaag weer. En ja dus.. 11.05 ging de telefoon. Als ik opneem, wordt er niets gezegd en wordt de haak er op gelegd. Het is geen callcenter want die geven het na 3x overgaan op. Vorige week dinsdag werd er ook rond 13.00 uur gebeld dus ga nu afwachten wat er gebeurt.
    Vind het vanlieverlee zwaar irritant worden, gisteravond was het half 9 's avonds. Sorry ik vind dat geen manier van doen hoor. Nog even en we worden midden in de nacht gebeld. :x
    Iemand enig idee wat dit kan zijn?

2. Koffieleut

Koffieleut Niet meer actief

Ik heb ook al heel lang last van een anonieme beller. En hij/zij belt echt elke dag 3x ofzo. En soms even een week niks en dan begint het weer. Ik neem gewoon niet op. Als het belangrijk is spreken ze mn voicemail maar in of ze bellen met nummerherkenning.
    Erg vervelend maar niks aan te doen...

3. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Oke maar m'n ouders bellen ook anoniem, dus dat is dan wel weer lastig. We hebben ons wel ingeschreven in het bel-me-niet-register dus dat zit wel goed. Ik ben van plan om de kpn te bellen, vind dit gewoon zwaar irritant en totaal overbodig om iemand lastig te gaan zitten vallen. Of ze niks beters te doen hebben. Kpn zou toch wel iets kunnen doen aan zulke dingen?

4. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Is het echt geen callcenter? Ik had hier hetzelfde probleem. Werd steeds vaker gebeld.

Nog een keer geregistreerd in het bel-me-nietregister en na een paar weken is het nu dan toch over.

5. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Heel irritant. Ik neem ook geen anonieme nummers meer op. Heb ook een tijd een anonime stalker gehad, en die belde ook s nachts. Als ze me echt nodig hebben spreken ze maar iets in...
    Succes ermee.

6. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

dat is raar! hier precies hetzelfde!! vanaf 24 december al. Wil je mij de precieze tijden doorgeven? dan kan ik ze vergelijken!

7. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Ah bekend verhaal hebben we hier ook wel eens last van. En na een tijdje blijkt dat het toch een verkooppraatje is. Zo hebben ze een keer van de VARA ik denk wel 30x gebeld voordat ze me aan de lijn hadden.

Wat ook helpt is een fluitje bij de hand te houden en zodra je merkt dat de het weer gebeurd heel hard in de hoorn blazen. Hebben we vroeger wel eens gedaan en toen hebben we er nooit geen last meer van gehad!

8. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik heb het een poosje gehad met een faxapparaat wat verkeerd was geprogrammeerd qua nummer.... dat ding belde dus iedere keer naar mijn toestel.....

9. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Haha ja hoor, goed idee.. ik kan m'n dochter ook wel laten gillen, die is daar goed in.. Pff vind dit echt zo irritant.

10. bijtjuh16

ik werd vandaag gebeld om 10.57 uur, gister om 12.52 uur, 6 januari 13.11 uur, 4 januari 13.11 uur, 3 januari 13.29 uur, 30 december 16.27 uur, 24 december 16.17 uur

11. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Vorige week:
    maandagavond 20.30 uur
    dinsdag 10.50 uur
    dinsdag 13.05 uur
    dinsdag 17.00 uur
    woensdag 14.40 uur
    donderdag 17.00 uur
    weekend niets
    Deze week:
    maandag 17.00 uur
    maandag 20.30 uur
    dinsdag 11.05 uur

12. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    ik kreeg hetzelfde probleem 1,5 jaar geleden ofzo (misschien wel langer) en dacht dat het door mijn toestel kwam, waar ik gewoon niet goed mee overweg kan. Als ik opnam kreeg ik een in-gesprek-toon. En soms hoorde ik vaag een computerstem op de voicemail... klinkt wel creepy als ik dit zo opschrijf. Toch afgelopen maanden geen last meer van gehad.

13. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Nou ik hoor duidelijk dat er iemand aan de andere kant is. Hij/zij zegt niets, het is even stil maar je hoort toch soort achtergrondgeluiden zeg maar.. Maar vanmorgen zei ik dus niets, en het duurde iets langer voordat er opgehangen werd.. Het lijkt wel alsof iemand zeer graag m'n stem hoort :p Wat ik me nou niet echt kan voorstellen! :D

14. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ik ben net ook gebeld door anoniem...... Idd vaak op dinsdag, nooit op zondag en maandag, geen idee wie/wat het is!

15. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ja! Bijna gelijk aan de tijden waarop ik ook gebeld word.

16. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Nou wat raar zeg!! Zou het dan toch een of ander callcenter zijn ofzo?? Dacht al minstens dat ik gestalkt werd (in het verleden is dat gebeurd, vandaar die overdreven reactie misschien..)

17. bijtjuh16

ik hoor inderdaad ook geluid op de achtergrond maar de persoon aan de lijn zegt niets! ik ga nu elke keer als ik het zie oppakken, kost het ze lekker geld! en dat fluitje is ook een goed idee :p als het te lang duurt vodafone maar eens bellen, en als die niets kunnen doen aangifte bij de politie wegens stalking.. dit is niet lollig meer

18. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    ik ben benieuwd of ze bij jou dan ook direct opgooien zodra je opneemt. Bij mij is het ongeveer 5 seconden stil en wordt er opgegooid. Ik zei eerst zoiets van: Ja of: huhhuh? En vanmorgen zei ik niets en de stilte was iets langer voordat er opgegooid werd.. ben aan het aftellen naar 13.00 uur. Kijken of er dan weer gebeld wordt.

19. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    zodra je opneemt en er wordt niets gezegd wordt ff een luchtdruk toeter tegen de hoorn houden en keihard toeteren
    Bekijk bijlage 213627

20. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Wat klote dat je zo vaak word gebeld. Ik heb echt een stalker gehad die de meest zieke dingen zei. Ik kon destijds bij vodafone de tijden doorgeven en dan namen zij contact op met die persoon.

Wat je ook kan zeggen als hij weer belt : Wat fijn dat je weer gebeld hebt, nu heb ik genoeg tijden om door te geven aan mijn provider dus nu kom ik snel genoeg achter wie je bent en kan ik aangifte gaan doen ( zoiets vermelden).

Vaak stopt het dan ook wel, omdat ze zich kapot schrikken

Deel Deze Pagina