Hallo dames, Is mischien een stomme vraag, maar kan het kwaad dat ik vaak met mijn laptop op schoot op de bank zit? Groetjes Sjoelke
Of je nu gewoon op de bank met een boekje zit, tv zit te kijken of lekker met de laptop op schoot, lijkt me echt niet kwaad kunnen hoor Zolang je er maar voor zorgt dat de laptop niet te heet wordt. Je kunt er van die speciale kleine tafeltjes/dienblaadjes voor krijgen...dat zou ik persoonlijk doen Maar ik zou me geen zorgen maken hoor
inderdaad als je lappie niet te heet wordt, het gevaar schuilt dat als je hem op schoot hebt je de ventilatie die onderop zit afsluit....
Ook dat valt wel mee hoor... je hebt zelf eerder last van de warmte dan je kindje die veilig en wel in je buik zit Ik heb bij mij eerste heel veel met de laptop op schoot gezeten en hij heeft geen horentjes, extra oren of iets dergelijks gekregen!
Ik heb een snijplank eronder omdat ik ook altijd met de laptop op schoot zit. Vanwege uk zit ik nu met laptop op bovenbeen ipv wat hoger. Vroeg me dit nl. ook al een tijdje af...
Ik gebruik zo'n dienblad op een zak gevuld met piepschuimbolletjes ofzo. (Je weet wel... die dingen die oude mensen gebruiken om hun puzzelboekje op te leggen ) En dat ding staat dan echt op mijn bovenbenen, niet op mijn buik. Fröbel gaat namelijk voordurend tegen dat tafeltje liggen schoppen als ik het op mijn buik laat steunen. Ik denk dat de warmte en misschien de straling van de batterij niet echt heel goed zijn voor je kindje, als dit dagelijks enkele uren (want daar gaat het bij mij wel over) rechtstreeks op je buik hebt. Wetenschappelijk bewijs daarvoor heb ik totaal niet. Maar; ik doe waar ik me goed bij voel. En dat zou ik jou ook van harte aanraden. (Doen waar JIJ je goed bij voelt dus, niet doen waar ik me goed bij voel. )
Ik legde mijn laptop altijd gewoon op mijn schoot. Alleen begon mijn laptop de laatste tijd allemaal rare dingen te doen......bleek dus dat mijn dikke toeter stiekem op mijn touchepad/mousepad zat te drukken. Hihi! Dus vanaf nu gewoon met mijn laptop aan tafel
Hier heb ik m'n laptoppie ook altijd op schoot ik heb zo'n kleintje van Acer.. maar soms doe ik er een kussen onder... maar vaak (net zoals nu) vergeet ik dat!
Ik zit ook vaak met mijn laptop op schoot, doe er wel een kussen onder maar dat is omdat het me anders te warm wordt. Ik heb altijd alleen maar gelezen dat het voor vrouwen geen kwaad kan voor mannen is het alleen door de warmte.
Ik doe mn benen languit op de bank en dan de laptop op mn bovenbenen, gaat prima. Nu word mn laptop ook niet heet gelukkig
Languit op de bank en laptoppen maar En zorgen dat de laptop genoeg koeling krijgt. Als de laptop naar mn buik zakt wordtie weggeschopt hahaha dus vaak staattie gewoon op mn benen.
Hihihii, wat een goede tips allemaal dames!! En ik maar denken dat ik de enige was die hier aan dacht!
Ik heb bij de eerste heel wat uurtjes met de laptop op schoot doorgebracht. Heeft hij volgens mij niets aan overgehouden. Zit nu ook lekker met de laptop op schoot. Volgens mij kan het niet zo heel erg veel kwaad...
kan totaal geen kwaad. wel in een boekje gelezen, dus niet boos worden als het niet klopt, dat als je moeilijk zwanger kan raken het wel afgeraden kan worden. dat heeft dan met de temperatuur te maken, maar dat heeft te maken met het zwanger worden. groet joyce
Dan zal ik wel veel te nuchter zijn maar mijn laptop staat op mijn benen zou niet weten waarom dat slecht zou zijn
ik heb het gelezen in een boek van marielle croonen, geloof ik. het zou te maken hebben met dat het vruchtje te warm zou kunnen worden. maar het ging alleen om vrouwen bij wie het zwanger worden moeilijk ging en die bv miskramen hebben gehad. het vruchtje zou het te warm kunnen krijgen, net als bv een heel heet bad. maar nogmaals, het is niet mijn mening, ik ben geen vk of gyn, en heb het uit een boekkie, dus tja.... vond zelf een warm bad heerlijk en heb uren met een laptop op schoot gezeten! liefs
Ik heb sinds deze zwangerschap er ALTIJD een dikke kussen onder. Ik heb twee miskramen gehad en ik wil elk risico op een nieuwe miskraam ontlopen. En ik ben nu al verder zwanger dan de vorige zwangerschappen. Het hoeft niks te zeggen maar een risico ontlopen is heel makkelijk. Baadt een kussen (o.i.d.) niet, dan schaadt het niet.
Heb zelf een keer gelezen dat het niet goed zou zijn voor het zaad van de man voor zijn daad zeg maar, vanwege de warmte......Zelf wordt de mijne snel warm dus doe er een kussen onder en zeker bij dit weer plak plak......
Met een kussen onder mn laptop kan hij zn warmte juist niet kwijt, ik heb zo'n speciaal ding onder mn laptop, zo'n plaat met kussentje voor bij je benen en daartussen kan hij ventileren. Als ik op mn buik op de bank/bed laptop, leg ik er een tijdschrift onder, dan kan hij zn warmte wel kwijt.