Hola lovelies, Mijn intuïtie vertelde mij dat ik mijn ervaring wat betreft het stoppen met adhd medicatie hier moest delen. Ik ben geen arts.. dus kan dit niet met zekerheid zeggen.. maar mochten er vrouwen zijn die medicatie slikken voor adhd. Dan zou je er misschien goed aan kunnen doen om in overleg met je arts te kijken of je eventueel kan afbouwen om zo je vruchtbaarheid te verhogen. Alhoewel het niet medisch 100% te zeggen valt dat medicatie voor adhd je vruchtbaarheid tegenhoud.. kan ik uit eigen ervaring vertellen dat ik begin augustus (2024) ben gestopt met mijn medicatie (Elvanse) en ik direct zwanger ben. Ik heb jaren medicatie gebruikt voor mijn adhd, en heb toch de afgelopen jaren vaker gedacht dat het wel es raak kon zijn.. maar toch was het telkens niet zo. Moet daarbij wel melden dat we toen ook niet perse actief bezig waren om zwanger te worden, maar toch had het wel een paar keer kunnen zijn. Nu ik was gestopt met mijn medicatie voelde ik me ook een stuk gezonder en in mn feminine energy… toen pas beseffende hoe het toch eigenlijk wel een soort ‘drugs’ is wat ik jaren innam. Nogmaals hoewel ik het niet kan bewijzen.. zegt mn gevoel echt dat het stoppen van mn medicatie mijn vruchtbaarheid weer heeft verhoogd. Ik 37 jaar, maar voelde me weer die vruchtbare 21-jarige. liefs M.