Hoi! Mijn dochter pakt momenteel de korte broeken van haar broer uit zijn kast, ze is ineens gek op korte broeken die tot op de knie vallen en dan een beetje wijd. Weet iemand een stoer meidenmerk die dit soort broeken voor meiden verkoopt? Mt 158 zo'n beetje. Het mag wel wat kleuriger vind ik namelijk haha.
Bij Primark hadden ze dat soort broeken in de vrouwenafdeling (dus misschien ook bij kinderen) en bij Mango kids ook, heb wel enkel denim gezien, weet niet of er ook andere stoffen/kleuren waren.
Bij kleertjes.com hebben ze wel meerdere langere korte broeken (bermuda’s heten die ). Sommige korte broeken hebben ook een omslag die niet/nauwelijks vast zit en als je die dan afrolt, komen ze soms ook tot de knie. Mijn dochter heeft in ieder geval een gekleurde sweatbermuda van name it en 1 van gekleurde spijkerstof van esprit (van vorig jaar allebei), de rest van haar korte broeken zijn korter. Beetje afhankelijk van je dochters bouw, kun je misschien ook bij de jongenskleding (of unisex kleding) kijken, omdat daar bermuda lengte meer standaard is. Evt een maatje kleiner nemen als ze smal is.