lange innestelingsbloeding???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lilo77, 24 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilo77

lilo77 Bekend lid

2 jul 2009
    692
    10
    18
    NULL
    NULL
    iemand ervaring met een lange innestelingsbloeding?? ik heb nu ongeveer al een week bloedverlies (ene dag veel, andere dag weer wat minder). Bij mijn vorige zwangerschappen heb ik dat ook gehad en dacht ik dan ook gewoon dat ik ongesteld was geworden. Vandaag getest maar is waarschijnlijk/natuurlijk nog te vroeg. Herkent iemand zo'n lange innestelingsbloeding en wanneer zou ik dan op zn vroegst positief kunnen testen

2. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Hoe weet je dat het niet gewoon een menstruatie is? Als het al innestelingsbloed zou zijn, wat normaal geen week duurt, dan had je denk ik echt al positief moeten testen aangezien het al zo lang aan de gang is. Hoeveel dpo ben je nu?

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Een innestelingsbloeding is zeldzaam, het komt vaker niet dan wel voor. En dan duurt het zeker niet een week. Het zou je menstruatie kunnen zijn. Maar het kan ook tussentijds bloedverlies zijn, tussen je eisprong en je menstruatie. In dat geval zou je progesteronwaarde te laag zijn en je luteale fase te kort. Dat is zeker iets om in de gaten te houden.

4. IkbenTess

IkbenTess Fanatiek lid

14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Dat lijkt me geen innestelingsnloeding. Bij mijn tweede heb ik er eentje gehad, een paar dagen voor mijn nod paar vegen rood/rose verlies..duurde 1 dagje ofzo. Volgens de vk een typische innestelingsbloeding. Dit klinkt als een menstruatie of evt aanloop daartoe.

5. LLxx32

LLxx32 Actief lid

5 apr 2018
    427
    215
    43
    Vrouw
    Ik kreeg een week na eisprong ook last van bloedverlies. Elke dag een beetje. Te weinig voor tampon of iets dergelijks. Het hield wel 6 dagen aan. 5 dagen voor nod testte ik licht positief. Ik bleef wel doortesten en het streepje werd donkerder.

Toch was ik erg onzeker ivm het (weliswaar weinige maar toch 6 dagen) bloedverlies.

Uiteindelijk bij de verloskundige na 7 weken een vroege echo gehad. En zeker positief zwanger en kloppend hartje. :)

De verloskundige gaf aan dat het soms voorkomt bloedverlies. En dat het niet altijd te achterhalen is waardoor dat komt. Dus of het een innestelingsbloeding was weet ik niet zeker.

Deel Deze Pagina