Is iemand hier al eens op het landal park Sluftervallei te Texel geweest? Wij willen voor 2 weken een 8 persoonshuisje boeken maar lezen op internet hele verschillende ervaringen. Hierdoor twijfelen we nu een beetje of het wel een leuk park is voor ons (4 volwassenen) en de kinderen (2,4 en 10 jaar oud) Iemand ervaring?
Ik ben afgelopen jaar bij de sluftervallei geweest en vond dat het parj echt wel heel afgelegen lag. Persoonlijk ben je denk ik na een paar dagen ook wel op die vallei uitgekeken. Hoe het park zelf is geen idee. Kustpark texel ( van roompot) vond ik wel een leuk park ,alleen heb ik geen ervaring met bijv de animatie.
Hoi Wij zijn afgelopen september een midweek geweest en we hebben het erg leuk gehad. We zijn daar met z'n 3-en geweest. Liesje was toen ± 7 maanden. Dan doe je natuurlijk niet zo veel. 2 weken zijn dan wel lang denk ik. We zijn op het eiland naar ecomare geweest en naar een zandsculpturen-tentoonstelling. Op het park zelf is een zwembad(vrij simpel), midgetgolfbaan, Speeltuintjes, restaurant. We hadden een 6-persoonshuisje. Dan heb je toch net wat meer ruimte. Heb je al op www.zoover.nl gekeken? Daar staan diverse ervaringen.
Wij zijn er vorig jaar geweest en vond het een erg leuk park! Ik vind juist dat je toch alle kanten uit kunt op Texel..dus ja, wat is afgelegen! (het ligt niet in het midden van de bewoonde wereld nee) Maar zwembad etc. vond ik prima.
Bedankt voor de reacties! We hebben geboekt: een 8 persoonshuisje en 2 weken lang. Hebben er veel zin in, lekker uitwaaien. We nemen 2 auto's mee en zullen daar waarschijnlijk ook wel fietsen gaan huren, dus dat het een beetje afgelegen ligt is helemaal geen probleem.
Op het park kun je ook fietsen huren en van die bolderkarren enzo. Best leuk daar hoor!! Veel plezier alvast!!
Heej, Wij zijn er vorige jaar maart geweest. Ik vond het een prachtig park!! Ligt tussen de duinen in & op 5 minuten afstand bij de zee vandaan. Op Texel heb je echt veel te doen. Fijne vakantie.