Landal Duitsland

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Maan14, 7 sep 2024.

  1. Mamavan2SE

    Mamavan2SE Fanatiek lid

    22 okt 2018
    4.112
    1.722
    113
    Vrouw
    Aelderholt is ook een gave! grote binnenspeeltuin, leuke activiteiten
    Ook lasergamen in die binnenspeeltuin
    Tieneratelier
    Buiten ook een slinger baan
     
    Snoepjes en Maan14 vinden dit leuk.
  2. Pinkflower

    Pinkflower Fanatiek lid

    11 apr 2014
    1.069
    68
    48
    #22 Pinkflower, 7 sep 2024
    Laatst bewerkt: 7 sep 2024
    Hochwald vonden wij vorig jaar erg geslaagd. Zowel qua park als omgeving. Klein binnenzwembad, leuke binnenspeeltuin en gratis trampolines (volgens onze kids het belangrijkste haha), restaurant en andere faciliteiten. We zouden het zo weer boeken.
    Warsberg zijn we heen geweest voor de rodelbaan en stoeltjeslift. Park (en restaurant) kwam wat sober over.
    Winterberg zijn we ook geweest, maar dat is echt wel klimmen. Anders een aanrader.

    In Nederland zijn Rabbit Hill, Coldenhove, Aelderholt en Hoog Vaals ook erg leuk. Ze hebben allemaal een zwembad, binnenspeeltuin en andere faciliteiten en mooie omgeving.
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  3. Maan14

    Maan14 Fanatiek lid

    6 feb 2022
    2.589
    2.732
    113

    Dat inderdaad, je word bij Centerparcs echt uitgemolken en dat terwijl er echt als kind maar ook volwassenen super vaak kwam. Aan mijn friends heb ik niks want is ook helemaal uitgemolken tegen over 'vroeger'

    Plus het personeel maar ook mensen lijken gewoon vrolijker bij Landal, of je daar als klant nog wel 'koning' bent. Maar mischien dat wij juist fijne mensen treffen steeds.
     
    suus1983 vindt dit leuk.
  4. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    48.609
    33.603
    113
    Nee die ervaring heb ik ook. Voelt minder als een fabriek ofzo. Kijk, dat je voor paardrijden oid extra moet betalen snap ik helemaal, maar dat je als pubers 20 euro moet betalen voor een half uurtje voetballen, daar kan ik echt geen begrip voor opbrengen.
     
    Neuzeke, Syane en Maan14 vinden dit leuk.
  5. Lynx

    Lynx VIP lid

    19 jul 2008
    8.588
    2.453
    113
    Wij zijn bij Wirftal geweest. Eenvoudig park. Zwembad is klein, maar onze tieners hebben zich daar toch prima vermaakt.
    Ik vind de speeltuin buiten daar wel leuk. Binnen was vooral voor wat grotere kinderen.
    De huisjes liggen op een heuvel, wij gingen wel met de auto naar beneden om te zwemmen, want de klim naar boven was best pittig vonden wij.
    Uitjes in de buurt zijn vrij ver rijden. Wel een mooi gebied, de vulkaaneifel.
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  6. blij83

    blij83 Fanatiek lid

    5 jun 2012
    2.061
    1.850
    113
    ervaring met sonnenberg en warsberg.
    Sonnenberg heeft veeeel grotere binnenspeeltuin en restaurant. Zeker voor een herfstperiode zou ik je Sonnenberg aanraden.

    Klimmen en hoogte verschil valt in mijn opinie wel redelijk mee voor duitse begrippen
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  7. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.795
    3.635
    113
    Wirfttal vonden wij ook leuk, meerdere keren geweest. 1 x naar Landal Eiffel, was ook wel aardig, maar de sfeer enzo wat minder. Ook verschillende Roompotparken in Duitsland bezocht, ging ook wel.

    CP vind ik vooral veel groepen Tokkies trekken, ik ben er klaar mee, slechte schoonmaak enz., je zou meer verwachten voor dat geld.
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  8. Maan14

    Maan14 Fanatiek lid

    6 feb 2022
    2.589
    2.732
    113
    Ik wil gezien de situatie momenteel heeeel last minute boeken ' woensdag'. Maar nu dus hopen dat of op het vennebos of op sonnenberg nog huisjes zijn.

    Voor de genen die naar Sonnenberg geweest zijn, hoe is het zwembad? Ik zag dat er nog een huisjes recht tegen over de faciliteiten te huren zijn.
     
  9. blij83

    blij83 Fanatiek lid

    5 jun 2012
    2.061
    1.850
    113
    Het zwembad is relatief klein. Eel een glijbaantje en een kleine stroomversnelling.
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  10. Mamavan2SE

    Mamavan2SE Fanatiek lid

    22 okt 2018
    4.112
    1.722
    113
    Vrouw
    Ja een enkeling ligt vlak bij klein heuveltje op. 95% ligt meer berg op
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  11. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.994
    17.899
    113
    Vrouw
    Het is niet een heel groot zwembad, maar mijn kinderen hebben zich er wel vermaakt. Wij waren er dan wel in de zomer periode, vaak gingen we gewoon nog even een uurtje zwemmen eind van de middag of na het avondeten. Veel langer kon ook niet met dochter want het was best vermoeiend voor haar.. Wij zaten in een huisje pal naast de faciliteiten, we liepen zo naar het zwembad toe en dat was wel ideaal.
     
    Maan14 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina