MinnieJ en Strandbal van harte! @Strandbal, ik vind Elif zo'n mooie naam! In je handtekening staat trouwens het verkeerde jaartal
Oh wauw meiden! Al 2 baby's!!! Gefeliciteerd!!! Ik ben nu 39.4. Ben er zo klaar mee. Al 2 nachten slecht geslapen, kan haast niet eten, voel me zwak. Bah, ik wil zo graag dat ze geboren wordt! Ik zit nu weer naar one born every minute te kijken. Die ene meid deed het echt zo makkelijk! Wil ik ook Vanmiddag mag ik weer voor controle. Ben benieuwd of we al gaan spreken van strippen en of inleiden... Let wel, ik ben heel blij met het mini meisje in m'n buik. Het voelt heerlijk, als ze lekker aan het zwemmen is! Maar met alle laatste dingetjes ben ik wel klaar! Daarnaast zijn m'n vingers ondertussen ook overgevoelig van al het prikken voor de suiker. En wil ik gewoon eten wanneer ik zin heb en niet om de twee a drie uur... Zo, sorry voor m'n geklaag.
Herkenbaar Konijnhangoor! Vooral het prikken en niet kunnen eten wanneer je wil, daar ben ik ook zó klaar mee! Nog even volhouden, het langste deel heb je al gehad! Vanmiddag komt bij mij de vk nog een keer langs om te kijken of ze kan strippen, maar ik verwacht het niet. Dan morgen inleiden... best spannend!
Konijnhsngoor, het is uiteraard heeeel vanzelfsprekend dat we allemaal super blij en dankbaar zijn met het wondertje in onze buik! Maar ik ben ook echt van mening dat je er ook echt goed klaar mee mag zijn met het hele zwanger zijn en dit ook best hardop mag uitspreken. Ik ben dan ook oprecht blij dat wij 2 gezonde kindjes welletjes vinden en dat ik hierna noooooit meer zwanger hoef te zijn En dat zeg ik uiteraard zonder anderen hiermee te willen kwetsen!
Spannend meintje! Bij jou gaan ze dus tot 41 weken. Hm, ik hoop bij mij ook! Fijn om te horen Cammy. In mijn omgeving is het een no go om zo te klagen als eigenlijk alles goed gaat, omdat we het een aantal keer heel erg niet goed hebben zien gaan. Alleen tegen mijn vriend klaag ik wel eens, maar dat wil ik ook niet te veel doen. Het moet voor hem ook iets moois en leuks zijn. Ik snap je gevoel helemaal, het zwanger zijn is een behoorlijke opgave.
Strandbal en Miniej gefeliciteerd!! Wat heerlijk dat jullie nou je kindje in je armen kan houden. Ik kan ook niet wachten en hoop ook op zo'n mooie voorspoedige bevalling als jullie net omschreven. Lekker genieten nu van jullie kraamtijd!
Nou dames ik kreeg vandaag van de verloskundige te horen dat ik nu wel mag klagen met 41.1 weken zwangerschap En aangezien er al meerdere hier over de 40 weken zijn snap ik dat heeeel goed En dan was de strippoging weer niet gelukt dus nog geen ontsluiting.. woensdag de inleiding in het ziekenhuis bespreken. Zal maximaal a.s. zondag zijn. Ik ben benieuwd!
Hoi meiden, Volgens mij mag ik me hier ook komen melden. Vandaag 38 weken, vind het nu wel heel eg spannend worden. Al beviel ik bij mijn dochter pas op 41+5 (inleiding) dus wie weet heb ik nog wel even te gaan. MinnieJ en Strandbal, van harte gefeliciteerd!! Strandbal, jou bevalling klinkt als een fijne bevalling.
Jeetje sannie, ze stellen wel jouw geduld op de proef he?! Ik ben nu in het ZH en het woord inleiden is al gevallen. De kleine meid buigt af van haar groeilijn en aangezien ik 'al' 40 weken ben vragen ze zich hardop af of ze dan niet beter af is buiten de buik dan binnen. Zit nu aan ctg en hoor straks wat de plannen worden. Niet het plaatje wat ik boor ogen had (bij zoonlief ook ingeleid) maar aan de andere kant wel fijn dat ik dan zeker weet dat het niet lang meer duurt
Ohh wat spannend Cammy! Jij hebt voor je het weet je kleintje in je armen. Dat is wel een fijne gedachte Ik ben benieuwd wat ze straks zullen zeggen!
Inderdaad spannend Cammy! Niet wat je voor ogen had, maar je hebt straks in ieder geval duidelijkheid.
vk is net geweest, en ik had een hoge bloeddruk. Nu moet ik nu al naar het zkh en gaan ze me waarschijnlijk vanavond al inleiden ipv morgenochtend. Nu krijg ik toch wel zenuwen zeg! Nog even wachten tot m'n man terug is van z'n werk...
Het hoge woord is er uit: ik word woensdag ingeleid!! Meintje, spannend zeg vanavond al! Dat is even schakelen dan! Succes!!
Spannend zeg!!! Net terug van het ziekenhuis! Volgende week gaan we praten over inleiden. Alles zag er gewoon nog goed genoeg uit. Eerder inleiden zou alleen zijn als ik insuline zou spuiten. Nu met het dieet niet. Dus nog even afwachten! Succes meiden!!!