Lig aan de CTG. Toch maar gebeld. Op het moment van bellen voelde ik de hik.. en toen de verloskundige kwam (met haar IJSkoude handen reageerde ze wel). Maar feit blijft dat ik haar urenlang nauwelijks heb gevoeld, dus toch controle. Toch een fijn idee. Bedankt voor jullie reacties!
Ohh vervelend dat je de kleine niet goed voelde hopelijk is de ctg wel goed? Ik lig er ook weer aan.. Sorry meiden ik heb niet terug gelezen waren 102 berichten hahah en onthouden is nogal een ding nu
Vanavond extra controle. Puur om kennis te maken met de vervanger ivm de komende vakanties van de verloskundigen. Toch wel handig om haar op voorhand alvast een keer gezien/gesproken te hebben.
Even een ego berichtje hier, sorry. Volgens mij gebeurt er wat, moet steeds naar t toilet en t voelt echt Alsof ik ongesteld moet worden. Heb om 4 uur controle bij de vk en evt. Strippoging, ben benieuwd.
Vervelend! Dit bericht kwam laatst voorbij, dat maakte voor mij wel duidelijk dat ik m'n gordel tijdens de zwangerschap (ja dat gaat wel ruk zitten op een gegeven moment) niet anders ga dragen. https://www.ad.nl/auto/oproep-politie-dames-doe-de-gordel-tussen-je-boezem~a876232b Waarom is de bakfiets niet te doen met 2 kids? Ik heb net een bakfiets aangeschaft omdat de 2e op komst is haha. Leek me juist zo handig! Wij ontwerpen het kaartje ook zelf en dan zelf laten drukken. En inderdaad die verzendkosten zijn zo jammer... Ik zou het ook niet zo snel via Ali doen want de veiligheidsvoorschriften zijn in China (daar komt het vaak vandaan) heel anders dan hier. Ik heb zelf de medela swing dubbelzijdig sinds 4 jaar, voor nu heb ik een extra set schildjes en nieuwe slangetjes aangeschaft. Wil als ik echt hard core ga kolven okk de bh nog aanschaffen. Bizar dat je buikje nog zo klein blijft! En qua vruchtwater en groei is alles normaal? Ben je heel lang? Hier ook een kleine buik, krijg er veel opmerkingen over, maar voel me wel heel zwanger. Ik doe trouwens ook de kinkhoest vaccinatie. Ik zal m'n zoontje naar school moeten brengen als de babe nog geen 3 maanden is en neem de baby dan mee. Wil niet het risico lopen dat hij van de andere kinderen iets oploopt. @autorijden met weeën: vind ik super onverantwoord. Dat je zelf dat risico neemt moet je natuurlijk zelf weten, maar je vervoert natuurlijk wel een kind...
Ja super handig maar nu even niet want ik heb al 2 kids en ben 36 weken zwanger dus het is me wat zwaar nu
Voelen andere meiden zich ook zo raar vandaag? Ik las dat het erg koud gaat worden komend weekend, dacht misschien heeft het daar mee te maken.
Nee, valt wel mee. Maar koud hoeft niet! Mijn zwangerschapsbroeken passen niet meer. En heb wel jurkjes die wel passen. Maarja, dat is dus koud.
Hoe is het gegaan? Nee voel me niet raar!! Wat ik wel sinds gisteren heb is dat ik haar minder voel, maar wel mijn buik heen en weer zie gaan of als ik mijn arm of hand op mijn buik heb gaat ie omhoog, maar van binnen voel ik zeg maar helemaal niks. Komt dat doordat de ruimte minder is?
Dan heb je zeker geen electrische? Kan ik me dan wel voorstellen inderdaad. Blijf je niet-electrisch rijden? Je kunt bakfietsen om laten bouwen tot electrisch exemplaar.
Ik heb wel ineens nesteldrang gekregen, ben de zolder opgedoken en heb alle kleren uitgezocht van onze dochter die we voor de 2e kunnen gebruiken... Is ook best raar aangezien ik de hele zwangerschap heeeel lui ben geweest
Ja ik voel me ook niet heel chill. Veel harde buiken en wat kramp gevoel. Geen idee waar het aan ligt.