Het gaat al iets beter met de buikpijn gelukkig. Groeien...Je ziet bij mij nauwelijks dat ik zwanger ben jho hahaha dus dat mag wel een keer gaan gebeuren : P
Nou ik ben inmiddels wel aardig rond...zo erg zelfs dat ik was net op verjaardag was en ik zak gewoon door een stoel heen ik kon wel ...maar scheen vaker gebeurt te zijn en ze moesten de stoel ook weggooien.. jaja...en laat dit nu net mij overkomen en ik voel me al zo mega!en dan komt 2 man je overeind helpen...waarop ik nog zei ach ik red het wel en anders moet je mamoet kraanbedrijf maar even bellen ...ach komt vast allemaal wel goed...maar nu voel ik me echt mega teletubie .... Ik heb gister bij de vlos aangegeven dat ik ook regelmatig ongesteldheidkramp/ buikpijn heb en volgens haar is de beeb al wat aan het indalen....
Nou volgens de verloskundige heeft de beeb zeker nog tot week 36 om te draaien. Nou maar hopen de baby op mij lijkt en niet zo eigenwijs is zal als zijn vader en dus lekker gaat draaien hahaha. Moet zeggen maak me er niet zo druk om want heb eigenlijk nog alle tijd! OemHudaifa: zullen we even ruilen hahaha soms wou ik dat mijn buik een stuk kleiner was begin me steeds meer zorgen te maken of er geen reuze baby uitkomt haha. Benauwd me toch een beetje voor de bevalling. ale: Mamavanro:Sorry maar moest wel vreselijk lachen net toen ik je berichtje las. Dan voel je je al zo opgeblazen en dan zak je ook nog door een stoel (op dat moment wil je liever door de grond zakken hahaha) Maar ik hoop dat je geen pijn hebt .
Hey meiden ik heb ook veel last van harde buiken...Voorweeen zeg maar..Enne heel erg zelfs..Ik heb ook last van me benen. Onrustig gevoel in me benen.. Vreselijk is dat...Bij mij is het kindje ook helemaal ingedaald en zit met zn koppie een beetje vast in me bekken..Volgens me Vk moet ik rustig aan doen...Ik doe bijna niks meer...
Wat vervelend dat jullie al zoveel last hebben. Ik heb gelukkig nog nergens last van, alleen af en toe beetje onrustige benen. Sterkte ermee!
Geeft niets hoor meertje...ik moet zelf ook wel lachen om mijn actie....maar gelukkig geen pijn ofzo...ik viel heel geleidelijk (gelukkig)...maar de voelde de grond onder me weg zakken....ohhh.....vernederend...
Ach meid had ons allemaal kunnen overkomen hoor! Ben allang blij dat ik voor zomer beval komen al die tuinstoelen weer van zolder en weet zeker dat er wel een paar bij mij waren gesneuveld dan hahaha
heey ! Wat n leuk onderwerp! Ik kan ook niet wachten moet wel ietsje langer als 10 weken... Ik ben ook zo ontzettend nieuwsgierig naar ons jochie. Droom erover...! haha De laatste tijd is t wel spannend allemaal...Kheb de symptonen van zwangerschapsvergiftiging...Alleen de bloeddruk er niet naar maar wel de eiwitten in mijn urine. Dus de VK houd me nu wekelijks in de gaten. Ben er best bang voor...Maar das denk ik niet zo gek. Ondanks dat geniet ik nog steeds van de momenten als de kleine in me buik bezig is. Hij zit al in de buurt van me ribben! Groeit echt snel...Als ie schopt...ben ik zo in me hum...Super! Aftellen is dus begonnen hier
wwndy Welkom erbij! Wel pittig, van die zwangerschapsvergiftiging. Hopelijk loopt het allemaal af met een sisser. Ik moet gaan prikken op zw-suiker. Ja het is spannend he..die laatste weekjes.. Pfoe ik word met de dag nieuwsgieriger!
Hoi dames, Even een vraagje. Ik ben nu ruim 31 weken en heb sinds 2 weken last van schaambeen.....echt heel zeer vooral 's middags. Traplopen en gewoon lopen gaat dan zeer moeilijk.....op z'n donald duck's zeg maar Over 2,5 week ga ik met verlof en van de arbo werk ik sinds donderdag 60% (dus mag 's middags om 2 u naar huis en dan plat. Kan het zijn dat kindje aan het indalen is en daarom die pijn zo heftig geworden is de laatste 2 weken? Bij alle echo's ligt het kindje standaard met het kopje naar beneden en ruggetje een beetje naar rechts. Daarom ook veel last gehad van nieren want die kleine knelde alles af. Nu vallen de nieren mee, maar mijn schaambeen....'s avonds lijkt het wel alsof ik op een fiets met lekke banden over een kuilenweg heb geraced Ik heb niet echt veel harde buiken, maar kan net boven mijn schaambeen echt bijna een kopje voelen (lijkt het tenminste op). Hoe voelt indalen dus eigenlijk? Groeten Jille
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar wat ik van andere zwangere vrouw hoor, klinkt het inderdaad als een baby die is ingedaald. Vooral dat waggelend lopen etc.
hey jille hier heb ik precies het zelfde mijn vk zegt dat dat komt omdat de kleine aan het indalen is. ik denk dat dat bij jou ook zo succes
@Jille; dat had ik ook..En kijk me mannetje ligt al een beetje vast in me bekken...Das weer een gerustellend gevoel, maar grrr moet nu vaker plassen....
Ik mag ook bijna die 10 weken aftellen. Spannend hoor. Aankomende vrijdag ben ik 30 weken zwanger, maar ik denk dat ik eerder dan de uitgerekende datum beval. Gewoon een gevoel van mij. Heb overigens nog steeds nergens last van, een beetje maagzuur, wat sneller een moe lichaam, maar voor de rest alles oke.
Mag ik ook meekletsen? Ik ben nu 28+2 dgn, maar ons prinsje wordt met een ks gehaald ws tussen de 38 en 39 wkn dus hier ook noge en dikke 10 wkn te gaan. Ik vindthet erg spannend worden allemaal. Mijn man heeft dit weekend hetkamertje geverfd, dat is nu lekker aan het luchten. Gisteren heb ik het 1e wasje gedraaid, dus langzaam aan kan ik beginnen met het kamertje inrichten.
He meiden welkom erbij. Tinke: jij denkt dus dat je eerder beval ik heb juist het idee dat ik veeeel te laat ga bevallen raar is dat he! Frutseltje: spannend joh nog een paar weken. Enne leuk he alles inrichten..
Ik hoop eerlijk gezegt wel dat ik eerder ga bevallen..mijn zoontje kwam met precies 37 weken..dus ik heb stille hoop dat deze beeb dat ook doet...ze ligt in ieder geval iets voor...dus wie weet...maar ik moet me er maar niet te veel aan vast houden want straks komt ze met 42 en dan is het verschil tussen 37 en 42 wel heel groot...hihi....