Laatste 10 weken aftellen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door OemHudaifa, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Hoi dames,

Er zijn er vast meer die dit moeten herkennen. Ik ben echt helemaal weg van die kleine in mijn buik. Hij is lekker actief en vind het hartstikke leuk om met mama te spelen. Hij volgt mijn handen als ik die op mijn buik leg en hij is het actiefst als we alleen met zijn 2en zijn. Ook gaat ie heerlijk tegen mijn buik aan liggen als ik mijn armen er over heen sla. Dan voel je echt iets helemaal opschuiven om vervolgens een beetje te duwen (buik gaat golvend heen en weer) en dan is het stil en voel ik een harde bal onder mijn armen. Heel leuk!

Ik ben ook constant met hem bezig als ik de kans krijg. Ik wil hem ook zoooo graag zien!

Lijkt hij op mij of (zoals ik hoop) op zijn vader? Hoe zwaar? Karakter? Stem? Geur?

Oeee ik ben zo benieuwd en ik moet nog wel even...

Pff nog even die laatste 10 weken aftellen..Wie doet er mee?

Groetjes

2. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

ja, de laatste 10 weken kunnen hier ook niet snel genoeg gaan. Ben ook zo benieuwd inderdaad :)
    al duurt het helaas nog 10 weken ;) vind zolang klinken nog.

3. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik ben de laatste 24 aan het aftellen ;)

Ben net zo benieuwd haha!
    Alleen voor jullie is het écht bijna :)

Spannend!

4. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Ik tel ook mee, heb me kleine ook over 10 weken in me armen..Kan niet wachten om me mannetje te zien.... :) :)

Hopelijk over 6 weken...Maar we zien wel

5. mamavanro

mamavanro Bekend lid

6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    Hier ook (bijna)....Ik hoop zelfs stiekum dat het nog maar 8 weken zijn....mijn zoontje is bij 37 weken geboren (woog 3240) en lijkt me niet erg als deze kleine ook op 37 weken komt... ;) ...ze ligt wel een weekje voor in groei...dus wie weet....
    Hebben jullie alles al klaar? Kamertje, kaartjes etc. etc.

Spannend! :D

6. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    JAAAAA ik ook nog 10 weken kan echt niet meer wachten.
    Net wat OemHudaifa zei lijkt de baby op mij of op mijn man wiens karakter heeft de beeb enz.

OEH ben zo nieuwsgierig..

7. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    ja hier is ook alles al lang en breed klaar...

ik hoorde van de vk dat 37 weken al goed is om te bevallen...

Het blijft spannend hoor!

8. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Ik heb nog niet alles in huis..Babykamer wordt pas 12 maart bezorgd..Voor de rest heb ik wel kleertjes enzo gekocht...Dus alles klaar nee :( :( We zouden 2 weken trg aan babykamer beginnen, maar wordt telkens uitgesteldd..

Dit weekend echt echt....

9. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben nog bezig met de babykamer hahahah kan niet wachten tot deze klaar is.
    Vraag me ook de hele tijd af wanneer ga ik bevallen eerder of juist later.

10. Luna4702

Luna4702 Lid

20 jan 2008
    74
    0
    0
    Werkvoorbereider/Tekenaar
    oldenzaal
    Hey wat leuk! Je bent 1 dag verder dan mij :)

Ik herken ook alles wat je zegt! De kleine man is in mijn buik ook de hele dag druk! Als ik ook maar even niet aan hem denk dan helpt hij mij wel herrinderen. Heerlijk zon klein druk mannetje! Ik kan ook niet wachten tot ik hem in mijn armen mag nemen!

11. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

zie het nu moet net zolang als de topic startser :)

12. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik ben ook echt aan het aftellen. Moet nog minimaal 6 weken en van mij mag ze dan ook komen. Ik ben alleen nog niet klaar, we zijn nog vollop de kamer van mijn zoontje aan het klaar maken, de baby gaat dan in zijn kamer. Maar mocht het niet op tijd af komen, dan komt de baby in onze kamer, dus we gaan onze kamer even klaar maken, zodat in ieder geval de wieg klaar kan staan en we hebben de kleertjes allemaal uitgezocht, dat moet nog even gewassen worden en dan kan het in de kast gehangen worden. Die hebben we al wel leeg gemaakt. Dus we zijn wel druk bezig, maar er moet nog wel wat gebeuren. Maar aftellen doe ik zeker.

13. Jille

Jille Bekend lid

26 aug 2007
    669
    0
    0
    Hier ook nog 10 weken te gaan!

Ben ook super benieuwd! Kamertje wordt vandaag in elkaar gezet. Verder is alles zo'n beetje in orde. Lekker straks die kamer inruimen en dan nog heel even werken en dan verlof! Ik ga 6 weken van te voren en kan haast niet meer wachten. Wil lekker rust en beetje rommelen hier in huis voordat die friemel zich aandient!

Succes dames met de laaste weken.

Groeten
    Jille

14. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik mag over 4 weken al thuis bevallen, spannend allemaal, ik tel mee :):)

15. LittleMommy

LittleMommy Niet meer actief

Hier ook nog +/- 10 weken :D
    Kan indd ook niet meer w88 en speel ook veel met de kleine in me buik zodra ik er indd de kans voor krijg.. heerlijk!
    Babykamer nog niet helemaal in orde, maar dat word niet dit weekend maar et weekend daarop gedaan, voor de rest al wel alle benodigde (en overbodige ;) ) spullen in huis :p

16. thalina

thalina Bekend lid

24 jun 2008
    701
    0
    0
    tollebeek
    hier ook nog 8/9 weken
    vind het zo spannend allemaal.. ben zo benieuwd wat eruit komt.. jongen/meisje
    hoe ziet het eruit..
    heeft het netzoveel haar als ik toen ik geboren was of helemaal kaal als mijn man :)
    is het net als mijn man 58cm en 9 pond of net als mij 50 cm en 6 pond :)
    lekker allemaal tegenover elkaar :D

ben echt aan het aftellen.. nog 59 dagen tot de uitgerekende dag :D

17. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

18 jun 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    Hier precies hetzelfde, al moet ik nog ruim 12 weken! Spannend he? Succes met de laatste loodjes!

18. Vlindertje86

Vlindertje86 Actief lid

17 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Canarische Eilanden
    Hier ook eentje die wil weten hoe haar schatje eruit ziet! Of het een jongetje/meisje is, het veel of weinig haar heeft, het rustig of druk zal zijn en kan nog wel honderd dingen opnoemen!
    Als het lekker aan het bewegen is krijg ik echt de neiging mijn buik te knuffelen, vind het zó lief!
    Moet helaas nog minstens 10 weken voordat kleintje eruit 'mag' komen (37 wk) maar als ik pech hebt komt het twee weken te laat en mag ik nog 15 weken :confused: Pfffh, wat een verschil kan daar tussen zitten nietwaar? Een beeb is met 37 week al klaar om geboren te worden, maar 42 week kan ook. Zit meer als een máánd tussen... Ongelofelijk eigenlijk, hihi
    Maargoed, ik tel dus lekker mee!

19. meisjex

meisjex Actief lid

9 aug 2008
    128
    0
    0
    Eindelijk gister de babykamer klaar gemaakt. Nu nog kleertjes wassen en dan mag de baby over een paar weekjes wel komen :D
    Ik tel dus ook mee!

20. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Kan ook niet wachten om alleen al nog maar 10 weken te hoeven. Ik kijk daar eerst naar uit hahaha!

Maar spannend meis. 10 weken dan komt het echt heel dichtbij.

Deel Deze Pagina