Wie o wie kan hier iets zinnigs over zeggen? Vandaag vermoedelijk rond 10dpo. Heb geen ovu-testen gedaan of getempt. Op 1 april had ik wel een flinke klodder zeer rekbaar slijm. Vandaar dat ik vermoed dat mijn ei op 2 april gesprongen is...Urine was heel erg licht. Ik hoor graag of jullie iets zien..
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niets zie. Denk dat komende zaterdag 15 april het beste kunt testen voor een betrouwbaar resultaat.....14 dagen na je ovulatie.
Aan vruchtbaar slijm kun je niet de eisprong zelf aflezen. Vruchtbaar slijm kun je namelijk al vanaf 5 dagen voor de daadwerkelijke eisprong verliezen. Dus wellicht zit je nog veel korter na je eisprong dan je denkt.... Helaas zie ik nog niks op je test.
Allemaal bedankt voor jullie reacties. Toen de test was opgedroogd leek ik wel duidelijker een lijntje te zien. Ik zal komende dagen nogmaals testen om te kijken of er dan wel een duidelijke 2e streep tevoorschijn komt. Ik hou jullie op de hoogte!
Ik zie niks helaas en als de test opgedroogd is zie wel vaker een grijs lijntje. Maar ik duim voor je.
Dames, tot afgelopen vrijdag waren al mijn testen negatief. Nu zojuist met action getest en binnen de afleestijd leek een tweede streepje te verschijnen. Kijken jullie mee?