je warmt ze ook soms op in de magnetron...dus jah! Hier altijd gedaan voordat ik ze weer vulde met eigen eten
jazeker kan dat maar als ze eenmaal open zijn geweest past het dekseltje nooit meer perfect erop, tenminste dat probleem had ik hier altijd.
nee hier sloten ze ook weer goed....enkel niet vacuum meer! Maar pasten wel netjes recht erop.... dekseltjes trouwens niet in vaatwasser doen hahaha, want dan trekken ze krom!!
maar eigen eten in de potjes doen en dan in de vriezer kan niet geloof ik. klapt kapot geloof ik. mocht dit je idee zijn
oh...hier nooit last gehad in vriezer....eerst goed koud in de koelkast laten worden..potje niet te vol doen. En zorgen dat het eten niet te nat is...dus niet maken zoals je het zou maken als je het meteen gaf. Droger maken zodat het vocht niet zo goed uit kan zetten...en door het bevriezen komt er altijd extra vocht in het potje....zodat je daarmee kunt verdunnen. Of anders zelf wat vocht erbij doen bij klaarmaken.. Nog nooit problemen gehad.... (behalve met bloemkool en aardappelen....die was echt te dun....bloemkool houdt blijkbaar veel vocht vast hihi)
Je kunt ook die bakjes van avent gebruiken. Is voor bv maar kan ook heel goed om eten en fruit in te vriezen
Hm ik doe de deksels er ook in hoor! Maar wel helemaal bovenin, op het rekje wat boven de glazen zit. En ze passen nog allemaal