Da's ook gek, dat iemand die net geregistreerd is haar hele geschiedenis kent... OT: Herkenbaar, maar ook hier darmen en geen babyvoetjes. Ik vind het naar voor je dat dit besluit blijkbaar zwaar valt en je toch niet helemaal loslaat.
Precies mijn gedachte dus je kan je afvragen waarom ze überhaupt reageert in sommige topics... Maar goed daar ging dit topic niet over....dus maria2 ik wens je verder veel plezier met mij in de gaten houden...
Als je op 18 december een negatieve bloedtest had, dan is het echt absoluut onmogelijk dat je babyschopjes voelt. Je was toen niet zwanger. Zou je nu twee maanden zwanger zijn, dan kun je je kindje uberhaupt nog niet voelen. Een echo is in principe onzin, een zwangerschapstest moet voldoende zijn. Maar misschien voor jou wel goed om te zien dat je echt niet zwanger bent. Al ben ik bang dat je daarna wellicht denkt dat een echo misschien te vroeg is geweest, dat je toch zwanger bent, enz. Ik zou hulp vragen bij het verwerken van jullie verlies en het omgaan met jouw kinderwens. Sterkte & succes!
Off topic.. ja hoor !! ZP in the house.. wat zitten er toch een aantal botte bijlen bij !! Als je niet 'normaal' reageert, reageer dan lekker helemaal niet ... dank u wel.. Lieverd ! Daar ben je weer. Enige wat ik wil doen is een dikke knuffel jou kant opsturen. Wij hebben elkaar ook gevolgd hier. Meid zoek ajb hulp ! Niks geks aan, juist sterk ! En stoer ! Ik hoop dat je eruit komt meis... dit is nml vreselijk zo !! Leef met je mee !!
Heb mijn verloren kindje allang verwerkt is inmiddels 10 jaar geleden. Dus dat is het niet. Zeker een botte van botste reacties gekregen. Ik heb helemaal geen psycholoog of hulp nodig. En mijn bloedprikken was niet in december maar om precies te zijn (ff terug in mijn agenda kijken) 22 oktober 2014. Het lijkt er erg op, maar als ik jullie verhalen (tussendoor) lees zullen het darmen zijn. Maar mijn ml wilt toch een echo terwijl ik hem af wilde bellen. Dus hij staat er nog. En nee ik heb geen kinderwens meer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoe duidelijk moet ik zijn. Heb afgesloten en vorige week woensdag zelfs weer een prikpil laten zetten, hoe duidelijk is dat dan? Het ging enkel om die gevoelens die ik voelde en vroeg me af of het kon.
Lees dan toch je eigen reacties eens terug van december...Op 18 december schrijf je dat de bloedtest negatief is...De 17e heb je geprikt en de 18e de uitslag gehad dat de test negatief was.Dat staat in je eigen topic meid,dus daar heb ik je agenda niet voor nodig.En over het feit dat je nu weer een prikpil hebt laten zetten,zegt mij ook niets, aangezien je al vanaf augustus vorig jaar aan het rommelen bent met AC.Dan de prikpil,dan niks dan gewone pil,weer niks,toch maar weer pil...enz.
Waarom zou je in vredesnaam geld uitgeven aan een nutteloze echo als een test van een euro je uitsluitsel kan geven?
Jij weer?! En jij zit hier om anderen te steunen?! Weet je zeker dat je dat werkwoord wel kent en het niet verwart met ´de grond in boren na eens even grondig de hele voorgeschiedenis te hebben uitgezocht´? Wat is jouw huisadres, dan stuur ik je een goed woordenboek, een nóg betere dan die je nu hebt, want daar staat duidelijk een drukfout in.... Wat doe jij hier nog op dit foum? Ga maar lekker ergens anders ´meeleven´ en ´steunen´...botte trien.
ZOGRAAGNOG1: dit schreef je op 17 december 2014. TOEN had je voor het laatst bloed laten prikken op HCG en niet in oktober! Hoi Pipo, vanmorgen vroeg wezen prikken. Nu moet ik wachten. De huisarts had mij gezegd eind van de dag (dus vandaag) en anders morgen, de prikzuster zei morgen omdat die nog beoordeeld moest worden. Bel gewoon eind van de dag, alhoewel ik helemaal geen haast heb want we weten de uitslag al immers, en anders bel ik morgenochtend terug. Hahaha je was me nog niet vergeten he? Denk gewoon cyclus door de war, nog steeds geen onttrekkingsbloeding. 13 dagen al pilvrij.
Ja, maar zij denkt/hoopt dat een negatieve test bij 3 maanden niks zegt en ze alsnog zwanger is. Haar bloedtest van 17 december 2014 , zie haar berichtengeschiedenis) was ook negatief. Ik had in haar geval geen pretecho gedaan, want het lijkt mij hoogst onprettig en confronterend om een lege baarmoeder te moeten aanschouwen. Maar wellicht dat het in haar geval ook wel beter is om met eigen ogen te zien dat er niks is. Aangezien ze de uitslag van een bloedtest en urinetest dus niet vertrouwt.
Ja idem, maar als ik het goed begrepen heb (sry TS, soms snap ik je berichtjes namelijk niet helemaal ), heeft ze de situatie voorgelegd bij een pretecho buro en tuurlijk maken die de echo, een echo = geld... TS, ik zou die echo echt niet gaan laten maken omdat mijn partner dat zo nodig wil hoor. Je weet nu toch, in combi met je bloedtest in december, dat het gewoon je darmen zijn. Ik zou het per direct loslaten en de focus leggen op het hier en nu, genieten van wat je nu hebt. Sterkte.
Tja,heel simpel: Ja je kan zeker het zelfde gevoel hebben door je darmen alsof het babyschopjes zijn. Maar dan zou je inderdaad verder zwanger moeten zijn en aangezien je aan de prikpil bent is de kans nihiel dat jij zwanger bent. En ik zit zo mee te lezen en dan schrik wel hoe erg je bezig bent met het zwanger zijn eventueel terwijl je geen kindje meer wilt? Waarom dan al die posts? (ja ik heb ook terug in je oudere topics zitten lezen want anders snapte ik er niks meer van van dit topic) Ik vind het best zorgwekkend dat je zo bezig bent met het hele gebeuren zwanger kunnen zijn,terwijl alles er op wijst dat je het echt niet bent. Toen ik nog niet zwanger was voelde ik zo vaak mijn darmen flink tekeer gaan en leek het behoorlijk op babyschopjes maar dat was echt geen baby want dan had ik allang bevallen moeten zijn Laat het los.... Ook die pret echo want wil je echt zoveel geld uitgeven aan een echo waar je alleen een lege baarmoeder te zien zal krijgen? En je test echt,ALS je zwanger bent,je hele zwangerschap positief,het is echt niet zo dat je na 3 maanden opeens niet meer positief kan testen als je zwanger bent... Als je het voor jezelf alsnog zekerder wilt weten dan haal je een test,plas je er over en dan komt er een negatieve uitslag en dan scheelt je dat heel veel geld voor een pret echo die nou niet bepaald veel pret met zich mee zal brengen... Mijn advies: Laat het los,je bent niet zwanger,een echo heeft daarom totaal geen nut want je ziet niks maar doe desnoods,als je dat wilt een testje en dan kun je het laten rusten. Je maakt je op deze manier helemaal gek en onzeker...
Zijn we hier allemaal niet met een bepaald doel? Het valt me de laatste tijd wel steeds meer op dat mensen elkaar niet meer normaal te woord kunnen staan (schrijven) . We hoeven niet allemaal de zelfde mening te hebben want we zijn per slot van rekening geen "kudde schaapjes". Laat elkaar daarom vooral in de waarde. Aan TO wil ik alleen zeggen dat de intenties van de dames hier bedoeld zijn om jou te adviseren. Ook de hardere reacties horen daar bij hoe dubbel dat ook klinkt met mijn bovenstaande stukje. In je laatste antwoord lees ik toch een hoop frustratie, en waar de oorzaak ook ligt, je bent hoe dan ook bezig met zwanger zijn. Als jij en je man als enige optie een echo willen laten maken om een zwangerschap uit te sluiten, dan is dat jullie keus. En als dat helpt om dingen af te sluiten dan zeker doen! Jullie geld, jullie keuze. Sterkte nogmaals.
Dat zeg ik net, sommige dames zijn wel degelijk zwanger, maar krijgen geen positieve test. Komt niet vaak voor, maar het gebeurt wel.
Maar je kan haast niet zwanger raken als je trouw de prikpil neemt en zelfs net een nieuwe hebt laten zetten. Als je maar twijfelt of je echt zwanger bent laat je echt geen prikpil zetten!! Dus ze weet ergens heel goed dat ze niet zwanger kan zijn maar lijkt het zo graag te willen,al zegt ze van niet,dat ze er alles aan wil doen om maar te bewijzen dat ze wel/niet zwanger is. Zelfs een pretecho.... En als je echt echt echt twijfelt of je echt zwanger bent,geloof me,dan ga je echt niet het risico nemen om gewoon een nieuwe prikpil te laten zetten. En ik zeg dit echt niet om haar af te kraken maar ik schrik er van hoe erg ze er mee bezig is,tegen alle berichtjes in gaat,en bijna alles op alles zet om maar zelf te geloven dat ze misschien wel zwanger is. Ik vind dat zorgwekkend... Dadelijk is ze nog schijnzwanger omdat ze het zich zo aanpraat en ik gun haar dat ook niet. Dus als zij negatief test is dat omdat ze dus ook echt niet zwanger is. En aangezien ze al even aan de prikpil zit kan ze ook niet zwanger zijn.