Kunnen darmen babytrapjes nadoen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Zograagnog1, 26 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik ben een tijd niet geweest omdat ik er vanaf zag van de zwangerschap ivm leeftijd en meer.
    Had toen een bloedtest gedaan in oktober vorig jaar en die was negatief.

Nu het volgende, heel gek even maar ik vraag me af op darmen babytrapjes na kunnen doen?

Afgelopen zondag voelde het namelijk zo, en keek er raar van op en zei tegen manlief dat we toch nog zwanger maakte en ik maakte er een grapje van.

Maar woensdag kreeg ik het 's middags weer en bleef wel tot 7-8 seconden aanhouden. Ik keek verbijsterd voor mij uit op de stoel.
    Want... het voelde als babytrappelen in de buik...
    Ik heb alle tijden aan de pil gezeten en sterker nog vorige week woensdag weer de prikpil laten zetten.

Kan het niet uit mijn hoofd zetten en vroeg me dit af?
    Weet iemand dit?

Alvast bedankt voor alle reacties.
    Durf er niet voor naar de huisarts
    En een test is niet meer betrouwbaar na 3 maanden. Of doet het niet meer zoiets.

2. Zograagnog1

P.s. heb 4 kinderen gekregen in mijn leven... w.v. 1 overtijd overleden is in mijn buik.

3. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Ja dat kan, dit heb ik zelf ook regelmatig gehad.
    Bovendien is de kans dat jij zwanger bent nihil als je aan de pil bent.

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ja dat kan. Ik heb me er ook wel eens over zitten verbazen, bizar hoe hard dat kan 'ploppen'.

5. Zograagnog1

toen die tijd was ik niet aan de pil, probeerden we zwanger te worden die 5 maanden terug.
    maar als het darmen kunnen zijn hoef ik me niet zoveel zorgen te maken dus :)

Bedankt voor je reactie.

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja, dat kan, maar zou voor de zekerheid de huisarts of vk laten voelen. Als jij getrappel voelt, kan hij wel al voelen of je zwanger bent (va 3 mnd)

7. Zograagnog1

Nee Micchan, het plopt helemaal niet... ik voelde voetjes die trapte tenminste daar leek het echt op. Net als bij mijn andere 4 kinderen toen ik zwanger was.
    Zonder zwangerschap nog nooit last van gehad!

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

Waarom durf je hier niet mee naar de huisarts? Die vind jouw vraag echt niet vreemd hoor! Beter dat je het zeker weet als dat je in eens moet bevallen over een paar maanden zonder zwangerschapszorg te hebben gekregen......

9. Zograagnog1

Voor de zekerheid heb ik omdat ik niet naar de huisarts wil, een pret echo bureau opgebeld en het verhaal uitgelegd en ik kan volgende week dinsdag toch even langskomen.

Weet ik het zeker dat er niets aan de hand is en dat ik weer verder kan met mijn leven... zonder risico's.

Dank je wel voor je reactie mamabri.

10. Brilli

Brilli Actief lid

23 okt 2014
    293
    57
    28
    Lijkt me erg sterk eerlijk gezegd, maar als je twijfelt zou ik even testen. Als je zwanger bent zou die gewoon positief uit moeten slaan, ook als je wat verder bent

11. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.019
    1.023
    113
    Lijkt me sterk dat het echt een baby is want dan zou je nu al een flink eind onderweg moeten zijn.

12. mamabri

mamabri Niet meer actief

oh en een test geeft de hele zwangerschap gewoon positief aan hoor! Hier beweren ze vaak van niet, maar daar is niets van waar!

13. Zograagnog1

Wacht wel gewoon die echo af, zal misschien gewoon mijn darmen of wat dan ook zijn geweest ... maar voor de zekerheid en dan weten we dat weer.

14. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hoe kom je erbij dat een zwangerschapstest negatief is na 3 maanden? Die geeft zelfs bij 30 weken nog positief.

Ik ben spuit 11 zie ik.

Ik vrees dat je er van uit moet gaan dat je echt niet zwanger bent hoe zeer je dat ook hoopt.

Twee maanden geleden ongeveer was je hier volgens mij nog actief en waren al je testen negatief en je was toen ook al aan de pil.

Dus mocht je zwanger zijn, dan moet het mede gezien je bloedtest een aantal maanden terug, zeer pril zijn en dan kunnen schopjes dus nog niet eens.

Ik stond onlangs onder de douche en zag mijn buik door mijn darmen zelfs bewegen, Heel apart, maar ben echt niet zwanger.

15. Zograagnog1

Hoi Be happy, ik hoop dit dus niet! Zou heel slecht zijn namelijk.
    Ben er nog niet gerust op, maar zullen mijn darmen wel zijn dan.
    Ben al ietwat opgelucht pffffffff.

16. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Ik heb ook deze 'kindsbewegingen' gevoeld buiten mijn zs'en om, terwijl ik dus zeker niet zwanger was!

17. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Dat snap ik dus niet...een pretecho?? Wat is er mis met een zs-test?

18. momo83

momo83 Bekend lid

17 jan 2015
    626
    0
    0
    Ik zou ook gewoon een test doen, is veel goedkoper dan een pretecho.

19. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik begon me al af te vragen waar je bleef;)Meid,zet het uit je hoofd!Je bent niet,echt niet (!) zwanger!
    Komt echt van je darmen.Ik zou Hulp gaan zoeken bij het afscheid nemen van je kinderwens meis,je bent gewoon geobsedeerd.Je weet dat ik het goed bedoel,maar het wordt nu echt te gortig hoor meid.Je doet nu voorkomen alsof je hoopt dat het niet zo is,maar jij en ik weten wel beter...Je hele hoofd en lijf,hart en ziel,schreeuwen om een zwangerschap,en ik begrijp dat zo!
    Doe een laatste test,en zeg die echo af...Een test blijft de hele zwangerschap positief,dus dat kan je nog doen voor je eigen gemoedsrust.Maar een echo...kom op,diep in je hart weet je beter.En als je het echt niet van je af kan zetten,praat erov er met je partner en je arts...En wacht n iet tot het echt te laat is.
    Ik vind het allemaal zo rot voor je,en leef enorm met je mee.En bovenal maak ik me vreselijk zorgen om je,na dit verhaal...

20. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ik zou ook testen.
    Kan je gewoon vanavond nog doen.

Als je al zo ver zwanger zou zijn dan zou je elk moment van de dag positief moeten testen.

Snap niet dat je liever een paar tientjes uitgeeft en tot dinsdag in onzekerheid wilt zitten dan dat je voor 5,- bij de kruidvat een test gaat kopen en het per direct weet.

Deel Deze Pagina