Kruidvat zwangerschapstest loopt niet op

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Flowertje27, 5 apr 2024.

  1. Sophie2019

    Sophie2019 Fanatiek lid

    21 jul 2018
    1.818
    1.386
    113
    Vrouw
    Wat ontzettend rot. Ik heb zelf ook in zo’n proces gezeten, te klein, te traag, rare vorm vruchtzak, steeds 5 dagen oid tussen de echo’s. Echt slopend. Mijn gevoel zei dat het niet goed zat en dat was ook zo, een missed abortion uiteindelijk.

    Ik begrijp wat je zegt, heel lief alle positieve reacties, maar ik kon daar toen ook weinig mee. Ja, het zou toch goed kunnen zijn, maar de kans is helaas groot dat dit niet zo is. En dat er dan niks anders op zit dan wachten is echt heel rot.

    veel succes weer de komende week, hopelijk gaat de tijd snel voorbij en heb je voldoende afleiding.
     
    Flowertje27 vindt dit leuk.
  2. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.307
    6.849
    113
    Vrouw
    Ik denk helaas wel dat je gevoel klopt @Flowertje27. Ik hoop dat het vanzelf los komt en dat je daarmee wel het vertrouwen in je gevoel en lichaam (want herkent het zelf) kunt houden. Heel verdrietig is het wel. Sterkte! ♡
     
    Suzi98 en Flowertje27 vinden dit leuk.
  3. Flowertje27

    Flowertje27 Fanatiek lid

    31 dec 2020
    2.966
    2.467
    113
    Vrouw
    Dankjewel! Nee er zijn inderdaad teveel rode vlaggen samen met de trage HCG opbouw (las dat dit ook te maken heeft met een kleine vruchtzak), traag (nu wel goed) kloppend hartje, bloedverlies..

    Heb het er echt best wel moeilijk mee. Ook al zitten we al weken in onzekerheid, had ik zoveel hoop voor de echo van vandaag. Het helpt ook niet mee dat mijn vriend er nogal neutraal instaat van “we zien wel”. Ik ben misselijk, darmen zijn vd leg en ik heb liever dat het vandaag nog stopt dan dat we nog weken in onzekerheid zitten en het hartje met 11/12 weken stopt (lees dat best vaak nml..). Klinkt heel hard, maar ik vind deze onzekerheid echt killing :(
     
  4. Lousanne

    Lousanne Actief lid

    11 nov 2022
    372
    514
    93
    Vrouw
    Wat vervelend dat het waarschijnlijk niet goed zit.
    Hoop dat het je snel lukt om weer zwanger te worden.
    Na dit topic gelezen te hebben vraag ik me wel af waarom je zovaak een test zou willen doen? Dat is toch nergens goed voor. Een positieve test js een positieve test, en dan is het afwachten tot de 1e echo. Ik heb nooit meer dan 1 test per zwangerschap gedaan. Het levert toch niks op, behalve een hele hoop stress als het lijntje niet donkerder wordt of wat dan ook. Je moet hoe dan ook de echo afwachten. En je kunt niks doen om het te beïnvloeden, het gaat goed of niet en je kunt er niks aan doen. Waarom dan al die testen?
     
  5. Flowertje27

    Flowertje27 Fanatiek lid

    31 dec 2020
    2.966
    2.467
    113
    Vrouw
    Goh bedankt voor je reactie na zo’n echo vandaag :thumup:
     
    Suzi98 vindt dit leuk.
  6. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.708
    3.095
    113
    Vrouw
    @Flowertje27 oh lieve meid, wat breekt m’n hart voor jou in deze moeilijke situatie. Gelukkig gaat het de goede kant op met jouw dochtertje!!! Dat is tenminste een positieve punt om je nu aan vast te houden.
    Je hebt alle recht om op jouw eigen gevoel te vertrouwen. Ik , als een bijstander blijf nog hoop houden! Wonderen zijn de wereld nog niet uit. Maar ik begrijp jou volkomen dat jij echt niet jouw hoop op wilt krijgen en dat het eindstand later in de zwangerschap toch niet goed afloopt. Maar onthoudt, die mogelijkheid is er ook na goede echo’s! Er zijn mensen die een hele goede zwangerschap gehad hebben en toch een vroeg geboorte zonder kans op overleven. Dus het is echt heel stom allemaal. Heel veel sterkte. En hopelijk blijft het goed gaan met jouw dochter en met de huidige zwangerschap. Ik denk nog veel aan jou! ❤️ wens jou echt van harte de rust en zekerheid toe die je verdiend!!
     
    Flowertje27 vindt dit leuk.
  7. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    18.261
    15.877
    113
    Wat lullig en vooral totaal onnodig een post als dit, zeker na de update van vandaag….

    Heel veel sterkte @Flowertje27!
     
  8. Stef88

    Stef88 Actief lid

    25 jan 2021
    221
    124
    43
    Vrouw
    Volgens mij zijn er 2 soorten mensen ; 1 laten alles op zich af komen en 2; willen graag controle houden over situaties. Denk dat ik bij de nr 2 hoor en TS ook. Kan mij ook voorstellen dat TS daar nu toch enigzins blij mee is omdat zij hier rekening mee heeft kunnen houden vanaf het begin en niet met de botte bijl van een roze wolk wordt gemept! Beide manieren zijn prima toch?! En als kleine kanttekening.... beetje een rare reactie op dit beroerde nieuws voor TS.
    Heel veel sterkte Flowertje.
     
    nizzie86, Suzi98, Levice en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. L0ts

    L0ts Actief lid

    22 nov 2023
    264
    231
    43
    Vaak testen is ook gewoon vinger aan de pols houden... bijhouden hoe het gaat. Er is gewoon risico bij zwanger worden, helemaal niet gek dat je dat zo checkt. Fijn dat we in een tijd leven waar dat kan met zoiets simpels als een urinetestje.
    Het hoeft natuurlijk niet, maar dat kies je voor jezelf.
     
    Suzi98 en Flowertje27 vinden dit leuk.
  10. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.646
    5.104
    113
    Vrouw
    Serieus zo’n reactie na de laatste post van ts? Waar zit jouw gevoel. Vind je wel vaker niet zo tactisch reageren.
     
    Meysss, nizzie86, Suzi98 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Ang1987

    Ang1987 Fanatiek lid

    28 jul 2020
    2.395
    2.159
    113
    Sterkte Flowertje. Het tussen hoop en vrees zitten is vreselijk. Vooral vrees momenteel..

    Zelf meerdere miskramen gehad, oa een na een goede echo rond de 8 weken. Ging rond de 11 weken alsnog mis.
    Had vanaf het begin van die zwangerschap al het idee dat het niet goed zat.
    Zo'n mindfuck. Mijn verloskundige zei dat ze de ervaring had dat het gevoel van zwangeren echt verreweg in de meeste gevallen klopt.

    Veel sterkte de komende tijd. Tegen beter weten in duim ik toch nog voor een wonder♡.
     
    Flowertje27 vindt dit leuk.
  12. Lief

    Lief Fanatiek lid

    26 sep 2007
    3.634
    1.134
    113
    Nee klinkt juist super begrijpelijk.. die onzekerheid is gekmakend...
     
    Flowertje27 vindt dit leuk.
  13. MB91

    MB91 Fanatiek lid

    Hele topic gelezen en wil je heel veel sterkte wensen Flowertje. Vaak is het onderbuikgevoel de juiste en als blijkt dat je gelijk hebt, dan hoop ik dat het spoedig duidelijk wordt zodat je verder kan. Sterkte! ♥️
     
    Flowertje27 vindt dit leuk.
  14. Aoibhe

    Aoibhe Bekend lid

    2 nov 2017
    970
    789
    93
    Vrouw
    Wat een naar nieuws... En wat een verschrikkelijke achtbaan blijf je dan in zitten... Snap heel goed dat je voor jezelf van het slechtste uit gaat, want nu hoop houden en later de klap krijgen is te zwaar... Ik blijf meelezen (en blijf ook echt duimen voor een wonder voor jou) ❤️
     
    Flowertje27 vindt dit leuk.
  15. Levice

    Levice Bekend lid

    29 dec 2023
    541
    539
    93
    Vrouw
    Woonbegeleider psychiatrie
    Ik vind het zo rot dat je zo lang in deze onzekerheid zit..
    Lijkt mij zo enorm slopend. Ik had nog niet gereageerd maar lees wel steeds alles mee. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Ik hoop natuurlijk in positieve zin, maar ik lees ook wat je schrijft en snap heel goed dat je daar niet vanuit gaat nu
    Dikke knuffel
     
    Flowertje27 vindt dit leuk.
  16. Splitijsje

    Splitijsje Fanatiek lid

    21 nov 2020
    3.008
    3.078
    113
    Vrouw
    Wat voegt dit nou toe?

    @Flowertje27 wat een onzekere en verdrietige situatie zit je in. Ik ben een stille meelezer en heb helaas ervaring me traag oplopende testen en wenste bij mijn bbz en vm liever helemaal niet zwanger te raken dan een bbz of vm. Ik was/ben ook van de cijfers, dus hoop echt het tegendeel, maar vrees het ergste. Veel sterkte!!
     
    JupitR en Flowertje27 vinden dit leuk.
  17. Flowertje27

    Flowertje27 Fanatiek lid

    31 dec 2020
    2.966
    2.467
    113
    Vrouw
    Bedankt allemaal voor jullie lieve meelevende berichtjes. Echt heel lief en doet me goed ♥️
     
    Meysss, nizzie86, mxm en 9 anderen vinden dit leuk.
  18. Sophie2019

    Sophie2019 Fanatiek lid

    21 jul 2018
    1.818
    1.386
    113
    Vrouw
    Ben ik het niet mee eens. Ik heb altijd veel getest en het hielp mij juist om te weten wat er gebeurde. Bij mijn 3 miskramen wist ik vrij snel dat t niet goed ging en toen het daarna wel blijvend raak was was ik zo gerustgesteld door de mooie oploop.
    Ieder z’n ding denk ik dus :)
     
    Levice en Flowertje27 vinden dit leuk.
  19. Glitterhartje

    Glitterhartje Fanatiek lid

    30 jan 2021
    2.204
    1.826
    113
    Wat een rollercoaster zit je in zeg, hoe gaat het nu met je? En hoe gaat het met je dochter? Sterkte xx
     
    Flowertje27 vindt dit leuk.
  20. Flowertje27

    Flowertje27 Fanatiek lid

    31 dec 2020
    2.966
    2.467
    113
    Vrouw
    Lief dat je het vraagt! Met dochter gaat het weer helemaal goed, alsof er niks gebeurd is haha. Bijzonder hoe snel dat gaat bij kinderen (gelukkig maar..)
    Ik ben de laatste week echt heel erg misselijk:|. Heb dit bij mn dochter helemaal niet zo erg gehad.
    Morgen weer een echo, ben heel benieuwd.
     
    L0ts en Levice vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina