Kramp en op vakantie

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door KokoRose, 25 jun 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KokoRose

    KokoRose Lid

    27 dec 2019
    23
    1
    3
    Vrouw
    Dag allemaal,

    Met 19 weken kreeg ik plots bloedverlies, na onderzoeken bleek alles goed te zijn en was er geen verklaarbare reden. Na een paar dagen is dat gelukkig gestopt.

    Inmiddels ben ik 22 weken en heb ik sinds 2 dagen krampen die weer afnemen en vervolgens weer toenemen. Ik heb de verloskundige gebeld omdat ik toch bang was voor weeen. De verloskundige vertelde dat zij eerder dacht aan een blaasontsteking. Dat ga ik morgen laten checken.

    Mijn dilemma is dat wij vrijdag zouden vliegen naar het buitenland voor een heerlijke relaxte vakantie, waar wij als gezin enorm aan toe zijn.

    De verloskundige gaf telefonisch ook aan dat ik moet overwegen of ik het risico wil nemen. Aan de ene kant snap ik het maar aan de andere kant geeft zij zelf aan dat zij niet aan een vroeg geboorte of iets dergelijks denkt.

    Ik weet het nu even niet zo goed meer. Ik wil morgen toch wel langs gaan voor controle, ook voor mijn eigen gemoedstoestand.

    Hebben jullie tips of adviezen?
     
  2. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.850
    26.423
    113
    Vrouw
    Kun je wel relaxed op vakantie als je dit hebt? Voel je je er senang bij of zal je je de hele vakantie toch zorgen maken?

    Wij hebben ook vorig jaar de vakantie moet laten schieten. Voelde niet fijn om weg te gaan, ik had nog overwogen ik kan daar wel uitzieken omdat ik niet fit was maar was maar goed dat ik toch luisterde naar mijzelf en t werd zelfs een spoedopname omdat ik onverwachts zieker werd. Ik was ehhh 30 weken zwanger zo uit mijn hoofd
     
  3. Lousanne

    Lousanne Niet meer actief

    Waar ga je heen op vakantie? Als dat een land is met gewoon prima gezondheidszorg dan zou ik wel gaan. Engelstalige gegevens van de zwangerschap/verloskundige mee. Waarschijnlijk gaat het allemaal goed omdat er geen aanwijzingen voor een vroeggeboorte zijn (zou dan nu nog wel even op controle gaan in Nederland inderdaad). En als er dan toch iets niet goed gaat dan zijn er daar ook ziekenhuizen
     

Deel Deze Pagina