Kraamzorg Utrecht: Koru, Zin of Careyn??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jess93, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Ik wilde nu 'eventjes' kraamzorg regelen bij mijn verzekering maar kwam erachter dat dat toch iets meer 'onderzoek' vergt dan ik dacht haha! Het is mijn 1e kindje en vroeg me af of iemand ervaring heeft met 1 van de volgende kraamzorgbureau's: Koru, Zin of Careyn in omg. Utrecht. Deze worden door mijn verzekeraar vergoedt dus uit 1 van deze 3 wil ik gaan kiezen.

Ik heb echt geeeeen idee, dus alle tips/ervaringen met betrekking tot het kiezen van kraamzorg ik meegenomen :D

2. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    ik heb kraamzorg gehad van ZIN. dan wel in almere..
    vond het echt leuk en gezellig. ze deed haar taken goed en hielp super met borstvoeding!

3. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zin gehad in Maarssen, twee keer.. Beide keren zijn super bevallen.

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hier wordt het ook voor de 2e keer Zin, de laatste keer kraamzorg gehad van een andere instantie...wat een flop.
    Vandaar nu weer teug naar Zin.

5. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ook bij ZIN gehad. Bekende werkte daar en wilde haar graag als kraamhulp.

6. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    hier Careyn gehad, was top! Super kraamzorg, genoeg informatie en ook omtrent borstvoeding een ontzettende steun en hulp aan gehad!

7. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Bedankt voor alle reacties! De zus van mijn vriend heeft ook zin gehad en aangezien het hier bij de meeste ook goed is bevallen daar, ga ik daarvoor. Vandaag maar even regelen!

8. daantje034

19 dec 2012
    55
    0
    0
    momenteel zo weinigmogelijk :)
    omgeving utrecht
    Ik heb babycare gehad en nu weer aangemeld !

Beviel me prima ;)

Woon omgeving Bilthoven was geen probleem

9. Nina89

Nina89 Actief lid

4 dec 2013
    171
    0
    16
    NULL
    NULL
    Careyn gehad, wat een topper!

10. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Mijn verloskundige raadde mij Zin of yunio aan. Ik ben voor yunio gegaan bij beide kindjes. Is prima bevallen, mocht er ooit een 3e komen gaan we weer voor yunio.

Super service bij yunio en zin, als je bevalt in het Diak (Utrecht stad) komt er een kraamhulp thuis, ongeacht hoe laat je naar huis gaat. Van m'n oudste waren we pas half 11 s avonds ontslagen uit t ziekenhuis en we kwamen thuis en de hulp reed ook net de straat in. Even geholpen met op starten en instructies voor de nacht, hartstikke fijn!

Deel Deze Pagina