Ik wilde nu 'eventjes' kraamzorg regelen bij mijn verzekering maar kwam erachter dat dat toch iets meer 'onderzoek' vergt dan ik dacht haha! Het is mijn 1e kindje en vroeg me af of iemand ervaring heeft met 1 van de volgende kraamzorgbureau's: Koru, Zin of Careyn in omg. Utrecht. Deze worden door mijn verzekeraar vergoedt dus uit 1 van deze 3 wil ik gaan kiezen. Ik heb echt geeeeen idee, dus alle tips/ervaringen met betrekking tot het kiezen van kraamzorg ik meegenomen
ik heb kraamzorg gehad van ZIN. dan wel in almere.. vond het echt leuk en gezellig. ze deed haar taken goed en hielp super met borstvoeding!
Hier wordt het ook voor de 2e keer Zin, de laatste keer kraamzorg gehad van een andere instantie...wat een flop. Vandaar nu weer teug naar Zin.
hier Careyn gehad, was top! Super kraamzorg, genoeg informatie en ook omtrent borstvoeding een ontzettende steun en hulp aan gehad!
Bedankt voor alle reacties! De zus van mijn vriend heeft ook zin gehad en aangezien het hier bij de meeste ook goed is bevallen daar, ga ik daarvoor. Vandaag maar even regelen!
Ik heb babycare gehad en nu weer aangemeld ! Beviel me prima Woon omgeving Bilthoven was geen probleem
Mijn verloskundige raadde mij Zin of yunio aan. Ik ben voor yunio gegaan bij beide kindjes. Is prima bevallen, mocht er ooit een 3e komen gaan we weer voor yunio. Super service bij yunio en zin, als je bevalt in het Diak (Utrecht stad) komt er een kraamhulp thuis, ongeacht hoe laat je naar huis gaat. Van m'n oudste waren we pas half 11 s avonds ontslagen uit t ziekenhuis en we kwamen thuis en de hulp reed ook net de straat in. Even geholpen met op starten en instructies voor de nacht, hartstikke fijn!