Wij hebben 2x kraamzorg van De Eilanden gehad. De eerste keer een super kraamhulp, de tweede keer iets minder. De vk zei dat Kraamzorg Dat ook goed is. Wie heeft er ervaring met De Eilanden en/of Kraamzorg Dat?
Ik weet niet waar je woont, maar wij konden kiezen uit De Eilanden en Dat (dus waarsch zelfde regio..?), en De Waarden. Wij hebben gekozen voor De Waarden (niet echt met een reden of zo, website sprak me het meest aan, maar het is toch vooral een beetje gokken), en ik moet zeggen dat ik daar heel tevreden over was. Goede duidelijke info, makkelijk bereikbaar en een geweldige kraamverzorgende.
Ik heb van DAT kraamzorg gehad en ik vond het heerlijk. Goed intake gesprek gehad, en de kraamhulp zelf mis ik nog steeds nu ze weg is. Ze geven ook bij de intake aan dat als het niet zou klikken je direct moet bellen, dan krijg je een andere. En aan het eind moet je een evaluatie formulier opsturen wat je van der vond.
Hier ervaring met de eilanden. Deze waren niet echt positief! Kraamhulpen (lees 3) waren erg lief. De organisatie bij de eilanden is volgens mij niet echt top. Ons zoontje wilde niet meer eten en moest naar het ziekenhuis maar we moesten een bloeduitslag thuis afwachten. De kraamzorg stond erop dat ze bij ons bleef, maar van haar baas mocht dit niet????!!!!! Zij moest door naar de volgende. Petje af voor de kraamzorg zij heeft haar pauze opgeofferd om bij ons te blijven! Maar in dit geval wil je toch kunnen rekenen op kraamzorg? Succes!
Hier 2 keer de Eilanden gehad. De eerste keer prima bevallen. De tweede keer een supersuperlieve vrouw gehad. Ik denk dat je bij elke bureau gewoon leuke kraamhulpen, hele lieve kraamhulpen, en ietsiepietse minder leuke kraamhulpen hebt. Het is denk ik vooral een kwestie van geluk hebben.
Zo te lezen is het precies wat ik al dacht. Vooral een kwestie van geluk hebben wie je kraamverzorgster wordt. Wij hebben beide keren tijdens de hele kraamperiode dezelfde kraamverzorgster gehad. Dat vinden we sowieso fijn. Denk dat we toch weer voor De Eilanden gaan.
hoi ik heb met de 1e zwangerschap de eilanden gehad en hele lieve oudere vrouw gerrie hete ze Maar nu heb ik gekozen voor kraamzorg rotterdam omdat de eilanden 4 uurtjes bij mij kwam moeder en kind zorg deed ze 2 uur smorgens en 2 uur smiddags langs komen en dat vond ik niet prettig want meestal van de tien keer wou ik smiddags slapen omdat zij om 8 uur kwam tot 10 uur daarna kwamen er bezoek tot 12 uur dan wou ik naar bed maar dan kwam de kraamhulp weer van 1 t/m 3 uur maar dan bleef ik wakker omdat de kraamhulp dan langs kwam dus dat breekt me toen helemaal op en de kraamzorg rotterdam die doen ook moeder en kind zorg maar dan 3 uurtjes of smorgens of smiddags lig aan haar rooster dus dat vind ik beter
Ik zat eerst bij homecare, maar ga nu naar DAT, onze buuf komt bij ons kramen en ze werkt bij DAT. Onze vorige kraamhulp zit nu ook bij DAT, ook echt een topper.
Hier waarschijnlijk ook vanuit dezelfde regio. Ik kan kiezen uit de eilanden, de DAT en de waarden. De waarden spreekt me helemaal niet aan ik twijfelde tussen de eilanden en de DAT. Toch hoor ik om mij heen meer negatieve verhalen over de eilanden (meerdere kraamverzorgers, slechte organisatie) en de meeste positieve geluiden over de DAT dus ik denk dat ik daarvoor ga.
Heb me gisteren aangemeld bij De Eilanden. Wordt ik net gebeld door Dat. Ze wilden weten of ik al een keuze had gemaakt. Als ze eerder hadden gebeld had ik waarschijnlijk voor Dat gekozen.
ik heb me ingeschreven voor dat, hoorde hier in de omgeving positievere verhalen dan over de eialnden. het aanmelden was al een positief gesprek . We krijgen thuis nog een persoonlijk intake gesprek omdat de dame aan de telefoon het een bijzondere thuissituatie was en ze liever persoonlijk langskwam. Waarom bijzonder: ik ben 42 jaar en al een zoon van 16.5 jaar en nu zwanger van een nieuwe relatie na 12 jaar alleen geweest te zijn. op zich niet super bijzonder maar het thuisgesprek wel zo gerusttellend om eens te horne hoe het tegenwoordig allemaal gaat succes met keizen
Ik heb kraamhulp gehad van DAT.....Ze had van tevoren gezegd als het niet klikt met de kraamhulp dan moet je dat gelijk doorgeven. Is niet nodig geweest want had een hele lieve meid, die mij en m'n dochtertje goed verzorgd heeft
Ik had ook kraamcentrum Dat en heb hier nu weer voor de derde keer voor gekozen. Ik heb er positieve ervaringen mee. Gr MB2005.
Ik had kraamzorg de eilanden en ik heb een SUPER kraamtijd gehad, ze was zo lief, we vroegen zelfs of ze niet gewoon wilde blijven hahaha
2 x DAT - ik vond het wel een prettig idee om een wat kleiner kraambureau te hebben dan een grotere en massalere.. ook beiden keren maar 1 kraamverzorgster gehad.