Kraamzorg amsterdam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Brigitte1985, 25 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brigitte1985

Brigitte1985 Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.018
    213
    63
    Ik zou heel graag willen weten van welke organisatie jullie kraamzorg hebben gehad en hoe dat is bevallen

Ik ben 5 weken zwanger van de eerste en heb geen idee wat een beetje goed staat aangeschreven. Jullie zouden mij ontzettend helpen, bedankt!

groetjes,

Brigitte

2. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

30 mrt 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    kan je over maximaal 8 weken verder helpen... ;)

Mijn verloskundigenpraktijk werkt in ieder geval samen met ack-kraamzorg, heb donderdag de intake, ben benieuwd!

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik had De Baker. Is met goed bevallen maar moet er wel bijzeggen dat ik geen bijzonderheden had.

4. Jetje76

Jetje76 Bekend lid

15 feb 2009
    617
    0
    0
    Hoi Brigitte,

Gefeliciteerd!

Ik had kraamzorg via House of Care (www.houseofcare.nl). Deze organisatie werd me aangeraden door mijn verloskundigen (Johannes Verhulst 101) en is me echt supergoed bevallen! Ik wist ruim van te voren wie onze kraamhulp zou worden, zij heeft ook zelf de intake bij ons gegaan en we hebben echt heel veel aan haar gehad. Toen duidelijk werd dat vanwege de stuitligging van ons zoontje ik een keizersnede zou krijgen, heeft ze meteen extra uren aangevraagd en toen we uit het ziekenhuis kwamen op zondagochtend, stond ze een uur later op de stoep. Erg goede ervaring dus. Alleen de parkeervergunning (EUR 25) voor centrum dienden we nog apart te betalen.

Een voorspoedige zwangerschap gewenst!

5. Brigitte1985

29 nov 2009
    1.018
    213
    63
    Hey!

Bedankt voor de reacties. Ik zat zelf ook te denken aan de Baker of de Kraamvogel. Ik denk dat ik bij het eerste bezoek een de verloskundige ga vragen met welk bureau zij goed kunnen samenwerken.

6. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik heb mij aangemeld voor de Baker, volgende week ga ik bevallen dus ik kan je daarna vertellen hoe het geweest is!

7. Brigitte1985

29 nov 2009
    1.018
    213
    63
    Graag! Succes met de bevalling!

8. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik had ZIN kraamzorg. Parkeerkosten zaten daar bij in overigens.

Ben er heel tevreden over. Ik had gewoon 42 uur kraamzorg (in die periode was het heel erg een issue dat mensen veel minder uren kregen, weet niet of dat nog zo is) en ik had een hele lieve oudere dame.

Deel Deze Pagina