steken in mijn vagina!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door beppie1983, 19 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    verzorgende,eigen bedrijfje in kunstnagels
    den haag
    ik ben bijna 32 weken zwanger en heb enorme steken in mijn vagina en onderbuik!!!
    soms moet ik gewoon even zitten het zijn van die hele scherpe steken.
    wie heeft hier ook last van?
    ik heb al 2 zoontjes en bij hun heb ik dit niet gehad!!
    ik heb de dokters assistent gebeld wilden alleen weten of het normaal is ,maar die wilt toch liever dat ik vanmiddag om 13.30 even langs komt voor controle en ook controle van mijn urine (kan misschien ook een blaas ontsteking zijn)
    dus lady's ben benieuwd wat het is .
    ook heb ik op dat moment erg harde buiken!
    herkent iemand dit?:cool:

2. lentebloem

lentebloem Actief lid

9 mrt 2011
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    he, volgens mij heb ik dit ook. maar vind het zo moeilijk te omschrijven waar de steken zitten. het zit meer in het schaambot/bekken denk ik. in iedergeval als ik op mijn zij lig en wil draaien naar mijn andere zijde. het moment waarop ik mijn benen verleg doet pijn. is dit te vergelijken met jouw?
    ik denk steeds dat dit het week worden van het bekken is. morgen mag ik naar de huisarts.
    ook heb ik geregeld harde buiken, vooral snachts als ik opsta vor het toilet of als ik smorgens opsta.
    succes vanmiddag, ben benieuwd! laat je het wel even weten?

3. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    den haag
    nee bij mijn is het echt in mijn vagina opening "buis" hihihi raar omscheven!
    maar weet niet hoe ik het anders moet uitleggen.
    ook krijg ik op het moment ban de steken enorme harde buiken en dus ook steken in mijn onderbuik.
    ik word dan helemaal nat van de zweet en moet dan echt gaan zitten.
    herken jij iets van dit?
    ja laat het zeker weten.

4. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Ja ik heb dat ook. Geen blaasontsteking of schimmeltje. De fysio denkt toch dat het vanuit het bekken komt dat er aan getrokken wordt

5. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Dat heb ik ook enorm gehad. Ineens af en toe een enorme steek. Ik had ook geen blaasontsteking oid. De gyn dacht dat het miss wel bij het indalen zou kunnen passen, maar had er niet echt een verklaring voor.

6. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    hier bij sem ook gehad en nu weer. bij sem kreeg ik te horen dat t kwam door het verweken van het schaambod... zeker weten kun je helaas nooit maar goed dat je het na gaat laten kijken!

7. KatrienDuck

KatrienDuck Actief lid

26 feb 2011
    267
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb dit ook! Ik omschreef het bij de verloskundige als penetratie, maar dan met een vlijmscherp mes. AU!

Konden voorweeën zijn zei ze...

8. Sjors1984

Sjors1984 Lid

13 feb 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit heb ik ook gehad. 3 dagen achter elkaar. Volgens mijn verloskundige zijn dit indalingsweeën. Hierna ook geen last meer gehad. Ik zit nu met 40+3 te wachten op het echte werk. :)

9. femke1987

femke1987 Actief lid

11 jun 2009
    416
    0
    0
    ik heb ook van dat soort klachten als ik savond in bed lich en me omdraai is een verveelend gevoel in me vagina kan niet zo goed zeggen waar het zit ik vermoed zelf dat het van mijn bekken heuoen af komt heb vorige zwangerschap ook bekken klachten gehad en door een ongeluk jaren geleden heb ik een beschadeging in me heup die spier die overloopt in een pees is niet meet te genezen en mijn bekken staan scheef dus denk zelf dat het bij mij daar van daan komt

ik hoop voor je dat het mee valt bij de dokter

10. Mammamia01

Mammamia01 Actief lid

20 sep 2011
    104
    0
    0
    administratief medewerkster
    Den Ham
    Ik heb t ook, maar dan als ik een poosje gelopen heb. Geen idee wat t is.. zo te zien weet niemand het echt hierboven worden zoveel verschillende oorzaken genoemd.

11. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    den haag
    hi lady's bedankt voor jullie antwoorden en ik weet wat het bij mijn is!
    het is namelijk een schimmel infectie!!!,ik wist niet dat je daar zo'n last van kan hebben!!!
    maar heb nu medicijnen en ben blij dat ik weet wat het is!!!!
    de baby maakt het goed ,zelfs nog het hartje mogen horen :)

12. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    4 wkn geleden is het bij mij begonnen. Indalingsweeen. Sinsdien heb ik constant last van steken, pijnscheuten, zere onderkant, pijnlijkegewrichten....dus het kan nog effe aanhouden

13. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    den haag
    hoop dat je snel je baby in je armen hebt!!!!!

14. Lunacy

Lunacy Actief lid

14 dec 2010
    475
    0
    16
    Vanaf week 30 kreeg ik ook enorme steken in m'n vagina (kwam door het indalen) en nu heb ik ze nog steeds regelmatig. Dat komt omdat het hoofdje tegen m'n schaambeen aanzit en bij elke frons/mondbeweging die ze bij wijze van maakt 'schuurt' het. :p

15. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    den haag
    jij mag ook bijna bevallen he !!zag net je buikfoto prachtige buik!!!!

Deel Deze Pagina