Hoi, ik hoorde weer via via.. dat de ledikanten van ikea aparte maten heeft.. en dat je dan ook verplicht om de beddegoed daar te halen.. wie heeft er ervaring? groetjes Lotus1981
Dat was vroeger wel zo, maar nu niet meer. Bedjes en beddegoed zijn nu gewoon 120 bij 60 net als bij de andere winkels.
Mijn moeder heeft een ledikantje van de ikea en het matrasje van ikea. Nou het matrasje is toch echt te groot?
Ik heb een ledikantje van Ikea, ook een matrasje en beddengoed en alles is in de standaard maten. Ik heb ook beddengoed uit andere winkels en het past prima. Het klopt wel dat het vroeger afwijkende maten waren maar dat is nu niet meer.
Dat was toch ook met de kussens van ikea, dat ze te klein waren voor normale kussenslopen waardoor je wel je beddengoed daar moest kopen. Slim hoor ikea. Gelukkig dat ze nu dus die ledikantmaten weer hebben aangepast.
Dat is nog steeds zo, die kussenslopen zijn zo klein dat je een normaal kussen er amper of niet ingepropt krijgt, waardeloos, want ze hebben leuk beddengoed. Gelukkig hebben ze het licht gezien wat betreft de baby- en kinderbedjes.
Volgens mij is dit nu allemaal standaard. Heb zelf kussens en beddegoed van Ikea, maar ook andere kussens en ander beddegoed. Allemaal past het prima! Gewoon even checken voor de zekerheid.
Nee hoor zwik. Ik heb ene van prenatal bekeken en die lattenbodem dan?! Gewoon ronde houten latjes erg dun. Ik heb dus ook die van ikea en hij is echt wel goed. Ik denk trouwens zelf niet dat er veel verschil inzit met andere winkels. Mijn bedje is gewoon standaardmaat heb het matrasje bij leenbakker gekocht en het past prima!
mijn ledikantje komt ook van de ikea heb daar ook het matrasje gekocht maar het beddengoed bij de hema en prenatal. En alles past gewoon!
Beddengoed voor mijn dochtertje en mijne zijn groter dan gewone dekbed van ons, aanzien dat wij GEEN dekbedden van Ikea hebben, als je dekbed van Ikea heb en dan hoezen kopen dan pas het makkelijk Kussenslopen moet je NIET in de droger doen scheelt dat dat ie niet klein wordt, heb ik ook gedaan om niet in de droger te doen Maarrre voor baby neej, juiste maten nu idd En ik heb ook beddengoed van Prenatal en Hema gekocht en past precies goed! Dus hier Ikea fan
Super .. dank jullie wel! dan kan ik het doorgeven aan mijn schoonma die wil zo graag eentje kopen voor ons.. maar alleen bij ikea.. nu hopen dat we ook een leuke vinden
Is inderdaad fijn om te horen. Want wij willen de babykamer waarschijnlijk ook bij de Ikea kopen. Hebben degene die een Ikea ledikantje gekocht hebben ook het matrasje daar gekocht? of bij een babyspeciaalzaak?
Wij hebben ook het ledikantje van de ikea, en het matrasje ook, maar lakentjes en dekentjes gewoon ergens anders gekocht en het past prima