Hoi! Sinds een week of 2 heb ik veel koude rillingen. Komt ineens opzetten maakt niet uit welk tijdstip op de dag. Ook erg hoofdpijn en misselijk (gelukkig niet overgeven). Herkent iemand de rillingen?
Ja ik! Ik had het voornamelijk in de avonden. Alsof ik ineens erg ziek begon te worden, grieperig gevoel. Rond de 10 weken was het ineens over.
Jazeker. Ik had het intens koud, bijna de hele dag door. Ik noemde het koud van binnenuit, omdat warme kleren enz niet hielpen. Na 12 weken werd dit beter
Koud van binnen uit inderdaad! Vreselijk. Kan met 3 dekens zitten en nog die rillingen. Eerst dacht ik dat ik griep kreeg ofzo. Gelukkig niet! Ik had dit de 1e zwangerschap ook helemaal niet. Ook slapen is sinds een week of 2 lastig.
Hier ook herkenbaar hoor! Las overal dat je het vaak warm moest krijgen, nou ik ging nog net niet huilen van de kou soms Is wel overgegaan inderdaad, geloof bij mij ook na een week of 12.
Ik had het ook, vooral savonds maar ook af en toe overdag, nu is het al een stuk minder.. Ik las dat het door alle hormonen kan komen die door je lichaam gieren!