Wat vinden jullie van Bjarne? En wat is daar een passende tweede naam bij? En hoe zouden jullie de broertjes of zusjes van Bjarne noemen?
Ik vind het wel een hele mooie naam! Heb zo 1,2,3 niet een tweede naam of een naam voor eventuele broertjes of zusjes erbij, maar ik vind hem wel heel leuk.
Hallo! Ik vind Bjarne leuk! De betekenis (beer) vind ik ook mooi! Een broertje zou kunnen heten: Lasse Sixten Tjark Norik Torben Arvid Mats / Mads Rune Stig Ole Tjure Fedde Tjasse Olaf Sjoerd Raik Kjell Mika Thore Eskil Arik Nils / Niels Een zusje zou kunnen heten: Skadi Mette Tjalda Linnea Merel Kaja Bente Ylvi Lovisa Svea Fenna Solvej Malin Ida Talea Freja Birte Lilja Tarja Siri Jelva Siv Marthe Groetjes, Eos
ik vind het een meisjes naam hahaha. komt omdat er hier een poosje terug een meisje is geboren met die naam
Voor mij zit die naam nog helemaal vast aan Bjarne Riis -moeilijk om het los te zien. Ik vind het geloof ik geen geweldige naam.
Leuk te zien dat er zoveel verschil in mening is met deze naam, overduidelijk ja, of overduidelijk nee. Voor mij wordt het steeds meer DE naam. Uit de namenlijst vind ik Rune nog heel leuk, alleen wordt deze soms ook als meisjesnaam gezien. Bedankt dames!! Ook al zijn andere suggesties nog altijd welkom!!
Bjarne is een Deense jongensnaam. Dus ik zou voor Scandinavische namen kiezen om het mee te combineren. Hier gek van Denemarken en afgestudeerd in Scandinavische Talen & Culturen met als hoofdtaal Deens. Wij hebben een cavia gehad die Bjarne heette, vernoemd naar de Deense oud-wielrenner Bjarne Riis.
De zoon van een collega heet Bjarne, ik heb er heel erg aan moeten wennen maar vind het nu erg leuk... zijn broertje heet Kjell. Rune vind ik ook erg leuk (voor een jongen!!!)