Heb pas een topic geopend met een poll. Maar manlief en ik komen er niet helemaal uit. Ik zoek naar een KORTE Italiaanse jongensnaam. Passsend bij de doopnamen Elpidio Serafino en achternaam Bottigliero. Zusje heet Giulia Christina Giovanna. Probleem is echter dat manlief liever een lange naam heeft en ik een korte. Dus wellicht hebben jullie nog suggesties die hem over de streep trekken? thnx!
@Elletjo de enige naam die me aanspreekt is Mauro en Enzo (maar zo heet de broer van manlief al) De andere namen zijn me te glad
Da's alleen niet italiaans he... eerder baskisch. Mauro is een leuke naam Marco ook, maar misschien te gewoontjes voor jullie? En anders een compromis, een lange naam met een afkorting als roepnaam?
Ciro hadden we wel op het lijstje staan maar ben er niet kapot van. Alec vond ik leuk, man niet Dante is wellicht ook een optie Raul vond ik leuk....maar je raadt het al mijn man niet
@ repelsteeltje, Luca is erg leuk maar tegenwoordig super populair. Gianni lijkt teveel op Giulia en ook op haar 3e naam Giovanna
Mijn collega heeft een Dante en Seppe... Seppe is van Guiseppe, dat is een Italiaanse componist! Maar dat vond ze te zoetsappig! En Dante een Italiaanse dichter! Succes! Liefs