Ik stond vandaag bij de bushalte en daar gebeurde iets waar ik in eerste instantie van schrok maar daarna was het wel lachwekkend. De bushalte ligt tegenover een geestelijke gezondheidszorgingstelling. In eerste instantie stond er alleen een jongen die wat vreemd uit zijn ogen keek en heel zenuwachtig deed. Op een gegeven moment kwam er een typetje aangelopen die helemaal opgefokt was. De jongen die al in de bushalte stond wilde aardig zijn en zei tegen dat opgefokte mannetje dat de bus er zo aankwam en toen begon die ander toch te flippen Wie hij wel niet dacht te zijn en dat hij twee jaar voorwaardelijk had en dat hij die wel voor hem zou willen gaan zitten....en maar schreeuwen tegen die ander...dus ik was me al aan het bedenken wat ik moest doen als ze op de vuist zouden gaan, omdat ik daar met mijn kleine mannetje stond. Na nog wat geschreeuw veranderde de sfeer ineens helemaal. Ze stelde zich aan elkaar voor en begonnen met elkaar te pratentoen de bus kwam zeiden ze tegen elkaar dat ze elkaar nooit zouden vergeten en in de bus riep de één nog naar de ander of hij een kauwgum wilde hebben.....hahaha het was echt komisch....in eerste instantie wil de één de ander op het gezicht slaan en het volgende moment staan ze nog net niet te knuffelen haha
nou dat was het toch echt niet....ik denk dat het hier meer te maken had met hoe deze twee psychisch in elkaar staken. ik schrok me helemaal wezenloos, vooral omdat het in eerste instantie compleet uit de hand leek te gaan lopen. Op een gegeven moment leek dat opgefokte mannetje wat tot inkeer te komen en stonden ze ineens te praten met elkaar.
Ja precies, de leukste verborgen camera grap van nederland Geweldig programma, zag het liever dan popstars...want daar moest dit leuke programma weer vrij baan voor maken
Apart.... achteraf misschien maar goed dat je er niets van gezegd hebt, want misschien was het dan juist wel geëscaleerd.
Werk ook in de psychiatrie en zie dit soort 'vreemde' dingen regelmatig gebeuren. Vaak kennen ze elkaar van het terrein/afdeling ect.