hier ook dan maar een dikke pluim voor mezelf en mijn vriend! Na de extreme vroeggeboorte van Thomas (8,5 week te vroeg) hebben we het een tijd best moeilijk gehad en nog worstel ik nog met e.e.a. Maar: ons jochie doet het supergoed en we zijn bere-trots op hem. Hij voelt zich helemaal veilig en op zijn gemak bij ons en is het vrolijkste ventje van het KDV hoor ik altijd!
Hier ook een pluim voor onszelf omdat we het zo goed doen.. ons meisje is nu echt lief en tevreden na alle opstartproblemen (koemelkallergie en reflux) maar nu gaat t super. Dus een pluim voor papa, mama en onze superbaby! En een nog grotere pluim voor alle mama's hier, omdat wij er echt steun aan hebben gehad en nog steeds hebben, omdat iedereen hier zoveel informatie deelt en anderen tips geeft. Ik weet echt niet waar ik was geweest zonder de hulp van alle mama's van de zwangerschapspagina. Zo!
Niet voor mijzelf, maar wel een pluim voor onze lieve schat. Die met z'n bijna 5 maand zoooooooow lief is! Dattie z'n ouwe moeder het zo makkelijk maakt, zo zoet is en zo lekker lang slaapt!
Phoeh he! dit had ik nou ook weer niet verwacht..hahahaha Maar eh! Ik steek hem in mijn hoed. Dank je wel
Ik wil mezelf en mijn vriend ook een hele dikke pluim geven. We zijn al 2 jaar met ons meisje aan het dokteren, veel in het ziekenhuis gelegen. We weten sinds 3 weken dat ze het vcf syndroom heeft. We zitten nu in een achtbaan die niet kan stoppen (zo voeld het) Maar de lach van Sam hield en houd ons op de been.