Koel bijtring kruidvat

Discussie in 'Spelen' gestart door Brisje, 29 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brisje

    Brisje Actief lid

    15 jan 2014
    238
    0
    0
    NULL
    NULL
    In het baby pakket van de kruidvat zat een koelbijtring. Wij hadden de kikker variant. Met dit warme weer en met het vermoeden van doorkomende tandjes heb ik hem eens tevoorschijn gehaald. Ik was flessen aan het uitkoken dus hop erbij in de pan. Eerst even steriel maken voordat K. hem in zijn mond stop.

    Nu is hij lek :( blijkbaar kan je zo'n ring niet uitkoken (logisch water in het plastic kookt mee en dan smelt het plastic... Blijkbaar). Maar kan ik zo'n ring dan zo aan hem geven zonder voorbereiding? Een speen wordt toch ook uitgekookt voordat deze in gebruik genomen wordt....

    Hoe is jullie ervaring ermee? Wel goed gegaan of heb ik gewoon pech?
     
  2. Blemma

    Blemma Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Zou de ring goed afwassen en dan geven
     
  3. pepe

    pepe Fanatiek lid

    29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    Volgens mij staat dat ook op de verpakking, dat je 'm eerst moet afwassen en daarna goed afspoelen.
     
  4. Brisje

    Brisje Actief lid

    15 jan 2014
    238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Verpakking weg gegooid, beetje dom... Zoveel kosten ze gelukkig niet maar was gewoon helemaal verbaast.
     
  5. Lichtroze

    Lichtroze Bekend lid

    22 apr 2014
    568
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was alles gewoon even af voordat ik het aan dl geven. Dingen uitkoken deed ik alleen in het begin.
     
  6. nicole18

    nicole18 Fanatiek lid

    20 nov 2013
    4.544
    1.122
    113
    die mag je idd niet uitkoken! gewoon ff afwassen en goed afspoelen is voldoende....
    er zal nog wel meer aan speelgoed enzo in de mond belanden...
     
  7. Bouwjaar1979

    Bouwjaar1979 VIP lid

    20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ik was ook verbaasd maar op de verpakking staat inderdaad dat je m niet mag uitkoken of in de sterilisator mag doen.
    Ik wordt ook wel iets makkelijker ze propt nu zoveel in haar mond.
     
  8. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    20.803
    9.289
    113
    Wassen afspoelen en gebruiken.onze uk kreeg met 3.5 maand(5 weken te vroeg geboren ,2 maand 2eerste weken)eerste tandje.we hebben gekeken maar vonden de meeste heel dik,zeker die van de kruidvat, mocht je een dunne zoeken hebben ze die bij de prenatal (vis)
     

Deel Deze Pagina