Sinds een week lacht Vicky naar mij en haar vader! Dat zijn echt van die 'smelt' momentjes! Ze zal dit nu nog waarschijnlijk wel doen om de reactie die ze dan van ons krijgt Maar echt, die lach, dat maakt al die gebroken nachten weer helemaal goed hihihi
Mooi he?! Ik weet nog dat ik het bij het eerste lachje in huilen uitbarstte, zo'n mooi moment vond ik dat!! En dat maakt idd de slapeloze nachten helemaal goed! Ik had ook altijd ontzettende last van een ochtendhumeur, maar als ik nu haar kamertje binnenkom en ze gaat helemaal hyper met haar beentjes en armpjes zwaaien en op haar gezichtje de liefst lach allertijden zie, ben ik meteen de vrolijkheid zelve..
mijn meisje lacht ook sinds een paar dagen, vooral als ik tegen haar aan het praten ben lacht ze zo lief terug, of als ik een liedje voor haar zing, das dan zo lief dat ik dan helemaal smelt..ik ben verliefd op elke gezichtsuitdrukking van haar maar dat lachen is het helemaal..
Ligt ze net te dreinen op bed, ik ga naar haar toe om haar speentje te geven, kijkt ze me met een enorme pruillip aan! Ik moest daar wel om glimlachen, lacht ze terug! echt zo van 'als ik maar lief genoeg lach dan mag ik wel weer uit bed.' Niet dus En hup! weer een pruillip hihi Ik weer terug naar de huiskamer, komt haar 'er zit een boer of scheet dwars'- huiltje. Ik pak haar op, gooit ze haar hoofd naar achter en kijkt naar het plafon, en blijft daar naar kijken... ok...raar, niet eerder gedaan. Ik vraag me af wat er nu zo boeiend aan het plafon is