knuffel rammelaar wassen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door lovelie, 14 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelie

lovelie Actief lid

12 okt 2015
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heyhey...

Ben lekker alles aan het wassen en nou kwam ik bij de knuffeltjes aan die je in de box heb liggen, met een rammeltje eraan of erin...nou lijkt het mij dat als ik die ga wassen, dat dat kapot gaat....anderzijds lijkt het mij niet meer dan logisch dat dit gewoon gewassen moet kunnen worden ....

Hoe doen jullie dit met die rammelaar knuffel?

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Gewoon met een vochtig doekje afnemen als ze een beetje vies zijn, en als er echt volop overheen gespuugd/gebraakt is, dan kan alles in de was.

3. lovelie

lovelie Actief lid

12 okt 2015
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja maar ben bezig om alles voor het eerst te wassen...dan ook met een doekje afnemen of echt in de wasmachine?

4. Veera

Veera Niet meer actief

Hmm nee. Ik zou niet weten waarom je hem zou wassen als ie niet vies is. Ik heb nog nooit iets aan knuffels of speeltjes gewassen. Zelfs haar vaste slaapknuffel heeft nooit een wasmachine gezien
    Kind speelt ook lekker met de hond, kruipt door t gras, stopt af en toe wat zand in haar mond. En behalve 1x een oorontsteking is ze nooit ziek geweest. Ze bouwen alleen maar weerstand op ;) (tenzij iets te ranzig voor woorden is maar dat spreekt voorzich)

5. Nobely

Nobely Actief lid

13 nov 2015
    442
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik ga ze ook even wassen hoor, het zij in een emmertje met sop met de hand of even op een delicaat wasje in de machine.

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik was niet 100% alles zeg maar, veel dingen worden er toch wel minder mooi van. Maar probeer het met 1 zou ik zeggen.

7. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Staat er een wasadvies op het labeltje?
    Op mijn knuffelrammelaars stond dat ze op 30 graden gewassen mochten worden en dat heb ik gedaan. Heb alles waar stof aan zit gewassen in een waszakje.

8. Bumpie

Bumpie Bekend lid

28 dec 2015
    864
    523
    93
    Was het dan gewoon in een emmertje sop? Zo zal het water niet genoeg tijd krijgen om naar binnen te dringen.

9. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.906
    386
    83
    Ik was alle knuffels van tevoren. Er zit vaak een eng chemisch laagje op wat je niet wilt dst je baby er op sabbelt. Ik had een stoffen Nijntje rammelaar maar na wassen rammelde het belletje niet meer, dat is jammer! Volgende x zou ik het heel vochtigheid afnemen met een natte doek

10. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Ik gooi alles in de wasmachine. Zelfs plastic speelgoed gaat in een waszak in de machine.

11. 27mama

27mama Bekend lid

8 mei 2013
    669
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ooit zelfs een muziekknuffeltje uitgewassen. Die met zo'n trektouwtje. Na het wassen deed ie het nog. ik verbaasde mij er ook over haha

Deel Deze Pagina