Knuffel muziekdoosje wassen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sarah82x, 23 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarah82x

Sarah82x Actief lid

2 mrt 2014
    310
    0
    16
    Hallo!

Van een collega heb ik een super leuk muziekdoosje gekregen die in een knuffel zit (zo'n trekding). Deze is nog van zijn kinderen geweest en kan wel een wasje gebruiken. Maar hoe doe ik dat? Kan zo'n muziekdoosje tegen water? Als ik het er uit wil halen moet ik echt de naad van de knuffel los maken :s
    Iemand tips/adviezen?

2. Purplebee

Purplebee Actief lid

4 dec 2013
    455
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb toevallig laatst een muziekdoosje gekocht om er zelf een knuffel omheen te maken. Er zijn muziekdoosjes te koop die in de wasmachine mogen en ook die je niet kunt wassen. De enige manier om erachter te komen is de naad losmaken, hopelijk staat het op het muziekdoosje...

En als je het niet kunt achterhalen of als het een doosje is dat niet nat mag worden, zou ik eenmalig het knuffeltje wassen zonder muziekdoosje. Daarna weer het doosje erin, dichtnaaien en ergens ophangen waar hij niet vies wordt (buiten het bereik van kinderen). Of je koopt een wasbaar doosje (kan je zelf een muziekje uitkiezen!) en die zet je er zelf in.

Succes ermee!

3. Cheryl86

Cheryl86 Actief lid

21 feb 2014
    314
    0
    0
    Misschien kun je aan die collega vragen of hij dat weet? Wie weet heeft hij die wel eens gewassen.

4. Sarah82x

Sarah82x Actief lid

2 mrt 2014
    310
    0
    16
    Heb het in een kussensloop in de wasmachine gedaan, programma "handwas". Het knuffeltje is schoon en het muziekje nog net zo vals als ervoor :D

5. Miles

Miles Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.372
    885
    113
    Vrouw
    Haha 'net zo vals als ervoor', zo herkenbaar! Ook oorverdovend hard? Alsof die ukkies doof zijn!

Deel Deze Pagina