hoihoi, sinds maandag is deze knuffel (waaraan je je speen kan vast maken) bij prenatal te koop. het lijkt me wel wat voor ons dreumesje, aangezien hij altijd in slaap valt en dan mijn hand het liefst vast wil houden. http://www.hetbesteideevan.nl/Knuffel_j ... al_104.htm heeft iemand hier ervaringen mee? groetjes sim
hmm lijkt me wel een idee eigenlijk... Al moet mijn dochter niks van knuffels hebben en kan ze haar speen prima vinden, wellicht vindt ze het wel prettig!
Als ik het speeltje zo zie lijkt het me best zwaar voor aan de speen. Heb het niet in het echt gezien, dus wie weet valt het super mee. Ik heb nu een lapje van woezel en pip die je aan de speen kunt maken. Demi vind dat helemaal geweldig, want dan kan ze het lapje of het hoofdje van pip vasthouden. Het is ook heel licht dus het trekt niet door het gewicht de speen uit haar mond.
Het leek mij geweldig toen ik het idee op tv zag. "Helaas" heeft onze dochter liever haar duim, dus heeft het voro mij geen zin om deze aan te schaffen.
Ons zoontje verloor ook constant zijn speen of hij spuugde hem bewust uit om dan vervolgens alles bij elkaar te gillen. Maar sinds anderhalve week vind hij zijn handje veel lekkerder. Hij kan hem nu wat beter stil houden en dus sabbelt hij daar liever op dan op zijn speen. Dus ik hoef er ook niet voor naar de winkel te gaan. Het probleem heeft zich al opgelost. Ik vind het trouwens wel een leuk idee. Ziet er heel vrolijk uit en volgens mij kan het ook wel eens werken.
Ja die vond ik helemaal geweldig! Maar ik was dus in de prenatal waar ik ze zag zonder geld (tja...slim heh..) Ik moest alleen maar even een euh...inwikkel doek (weet ik hoe die dingen heten) omwisselen voor eentje waar allebei de drukkers van vast zaten. Dus ben snel ff uit de auto gestapt terwijl mn vriend met de hele santekraam (3 kids en boodschappen) daar wachte. Wil er nog wel een hoor...is voor de volgende keer dat we daar zijn. Maar om de een of andere rede wil mijn vriend zo min mogelijk daar heen....weet ook niet waarom
haha wilma, weet je, ik werk er, en mijn man vraagt zich soms ook af waarom ik denk wel dat ik er één ga aanschaffen, hij is dan wel al bijna twee, en loopt ook wel af en toe met een speen (alleen thuis anders vind ik het zo'n pfaff-kind) maar in bed heeft hij ook losse spenen, misschien dat hij m zo makkelijk vind, zo'n doekje vind hij trouwens niks.
Hier in bed altijd een losse speen Als we weggaan knopen we de fiep vast aan zn tutpopje. Die heeft hij altijd bij en de speen dus ook.
Ik vind het een leuk idee hoor... maar ik zie de meerwaarde er eigenlijk niet van in.... En volgens mij ben ik de enige
enne kan je die ook wassen dan? Lekker met al dat snot Nee niks voor ons... Ze heeft 2 spenen in bed liggen, heb een laken door de spijlen van dr bedje gevlochten en sindsdien geen problemen meer met speen kwijt in bed. Ze vind m altijd.
wat is de prijs valt die nog mee? heb het toen ook op tv gezien en het leek me wel wat maar vind ze nu op het plaatje niet zo geweldig eruit zien.
10,- euro, dus ik vind ze best duur. nee, haha, ik krijg niet uitbetaald in goederen, maar koop wel vaak wat, zo verleidelijk he, als je al dat nieuw spul ziet binnen komen (ach verder kom ik dan ook niet veel bij andere winkels omdat ik het meeste dan al heb)
Voor mijn meissie zou het echt niks zijn. Die heeft het liefste zo'n doekje van dirfrax aan dr speen hangen en gebruikt die dan ook echt al tutteldoekje. Ze heeft nu dat roze katje van de prenatal als favo knuffel, dus haar snel aan een andere krijgen wordt erg moeilijk, heb al geprobeerd, maar die belanden steeds aan de andere kant van de kamer. Misschien is het wel een goed idee voor baby's vanaf een maand of 2/3. Die hebben vaak nog niet echt een favo knuffel, uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Anouk kon vanaf week 1 al eigenlijk niet meer zonder haar katje. Mocht iemand trouwens weten of deze nog ergens verkijgbaar zijn? Ik heb namelijk 2 grote en 1 kleintje en volgens mij zijn ze bij de prenatal niet meer te verkrijgen. Liefs, Duveldraakje
Hij staat nu in mn ambul onder knuffelkatje! Mocht iemand weten waar ik ze kan vinden goort of klein dan ben ik jullie eeuwig dankbaar, tenminste Anouk! Liefs, Duveldraakje
hoe werkt die knuffel je speen 's nachts eigenlijk? moet ie dan de hele nacht op mijn zoons buik blijven liggen en de speen op zijn plek houden? of is ie echt bedoeld om de speen makkelijk weer te laten vinden? want ik vraag me af of hij dan het juiste gedeelte in zijn mond krijgt....