Knobbel schouderblad

Discussie in 'De lounge' gestart door RSL, 30 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RSL

    RSL Fanatiek lid

    16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    #1 RSL, 30 okt 2019
    Laatst bewerkt: 30 okt 2019
    Hoi dames...

    Ik loop al heel lang bij de fysio voor massage voor mijn rug nek en schouders. En mijn fysiotherapeut is tevens een goede vriendin van me.

    2 weken geleden bij haar geweest, geen bijzonderheden. Vanavond lag ik weer op haar tafel en een plek op mijn schouderblad deed echt erg zeer... is ze aan het voelen... en duwen en nog meer voelen. En vraagt nogmaals of het zeer doet. Wat ik bevestig.... zegt ze: ik wil dat je morgen even je huisarts belt. Er zit een knobbel/ schijf die er niet hoort. En die er 2 weken geleden nog niet zat. Hij is ongeveer 3 cm in doorsnee. Het is geen spier of zenuw... maar het groeit blijkbaar erg hard... ik maak me best een beetje zorgen nu...
     
  2. Aries

    Aries Niet meer actief

    Dat is schrikken zeg! Ik heb er geen verstand van, maar sneller dan dit kun je er denk ik niet bij zijn geweest! Als je niet zo regelmatig bij je vriendin zou komen was je er misschien wel heel veel later achter gekomen, dus zelfs al is het iets slechts dan is het nu supersnel ontdekt. Ik hoop dat je een beetje van de schrik kunt bekomen en dat het morgen allemaal meevalt! Volgens mij zijn voor de meeste symptomen vooral veel goedaardige verklaringen en een klein percentage dat fout zit.
     
  3. RSL

    RSL Fanatiek lid

    16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Thnx voor de reactie. Ik mag om 13:15 uur bij de huisarts zijn. Ben benieuwd. Heb er slecht van geslapen
     
  4. Brinta

    Brinta Fanatiek lid

    9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Schrikken zeg!
    Ik had een aantal jaar geleden ook een hele pijnlijke knobbel op mijn schouderblad, bij mij was het een infectie.
    Sterkte bij de huisarts!
     
    RSL vindt dit leuk.
  5. Aries

    Aries Niet meer actief

    Dat begrijp ik hoor! Hoe is het gegaan?
     
    RSL vindt dit leuk.
  6. Wen86

    Wen86 Fanatiek lid

    12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Ganglion?
     
    RSL vindt dit leuk.
  7. RSL

    RSL Fanatiek lid

    16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Ik kon donderdagmiddag bij de huisarts terecht. En ik word waarschijnlijk maandagmiddag al geopereerd als het onder plaatselijke verdoving kan. Het vermoeden is een lipoom (vet gezwel) ze gaan er een kweekje van nemen. Als het er uit is weten ze het zeker.
     
  8. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.767
    4.348
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Jeetje, schrikken zeg. Hopelijk krijg je een goede uitslag!
     

Deel Deze Pagina