Knie verdraaid

Discussie in 'De lounge' gestart door Roos123, 12 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos123

Roos123 Niet meer actief

Gisteravond draaide ik mij om en bleef mijn voet staan. Mijn knie knakte en ik voelde een pijnscheut. Vanmorgen was de knie dikker en nu nog wat dikker dan vanmorgen. Bepaalde bewegingen doen wat pijn, maar het meest vervelende is dat ik een raar gevoel heb in mijn knie. Alsof ik er elk moment doorheen kan zakken en alsof er wat over elkaar heen gaat, een krakend gevoel. Ik vind het niet wat om mee naar de dokter te gaan, maar is er iemand die een idee heeft wat dit is?

2. Suzy85

Suzy85 Fanatiek lid

16 apr 2016
    2.361
    2.817
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    Waarom zou je hier niet mee naar de dokter gaan?
    Je kan iets gescheurd hebben in je knie. Dat kunnen we hier niet beoordelen. Een arts kan dat wel...

3. Valenti

Valenti Actief lid

11 feb 2013
    457
    15
    18
    Toevallig had ik een soort gelijkers een paar nachten geleden. Mn voet bleef staan en ik draaide Mn been in. De pijn op dat moment viel mee, maar toen ik in de nacht eruit moest voor die kleine zakte ik er ook doorheen en werd ik misselijk van de pijn en voel uiteindelijk zelfs flauw. Dagen daarna werd pijn steeds iets minder en ik lette goed op hoe ik mijn been bewoog en neerzette. Bij mij was het dus zo klaar. Maar als je het niet vetrouwd zeker even naar de dokter toe.

Roos123 vindt dit leuk.
  4. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Ik zou ook even naar de huisarts gaan.

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.062
    3.857
    113
    Ik zou wel even naar de huisarts gaan.
    Ik heb 2 x een knieschijfluxatie gehad, dan schiet je knieschijf uit zijn plek. De eerste keer heeft de huisarts hem terug moeten zetten, auw :eek:, de tweede keer schoot hij zelf terug. In beide gevallen werd mijn knie dik en heb ik 2 à 3 maanden rondgestrompeld. Eerste twee weken met krukken, ook fysiotherapie voor gehad.
    Mijn banden zijn te lang, ik ben hypermobiel en nu weet ik waar ik op moet letten.
    Wie weet is het bij jou net zoiets, misschien ook wat anders, maar ik zou er wel naar laten kijken.

Deel Deze Pagina