Ik heb vandaag de slaapkamergordijnrn gewassen. Direct uit de wasmachine roken ze heerlijk, maar nu eenmaal opgedroogd stinken ze. Soort van muffe lucht. Ik heb ze direct uit de wasmachine opgehangen in de hoop dat mn huis lekker naar de wasverzachter zou ruiken. Niet dus. Hoe krijg ik dit ongedaan? Met de andere was heb ik nergens last van. Enige wat ik me kan bedenken is dat ik ze te nat heb opgehangen. Toerental bij centrifugeren stond op 800. Hopelijk heeft iemand tips.
Misschien nog een mogelijkheid om ze buiten op te hangen? Als dat niet helpt zou ik ze nog een keer wassen. Of eerst in wat water met een scheut azijn. ( wij hebben een dichte wasmand voor dit soort dingen ideaal)
Bekijk bijlage 722454 Bekijk bijlage 722455 Even kijken wat je zelf prettiger vindt, maar een schepje hiervan erbij doen! Wij zelf gebruiken die voor sportkleding, maar doen het ook gewoon bij het beddengoed enz zodat het extra lekker ruikt, ben er echt erg tevreden over
Met de onderste is de nare lucht die in sommige zwarte kledingstukken hing eruit gegaan! De hele kast rook ooit muf door één zwarte broek.