De vk riep bij de eerste dat ik ruim over de 40 weken heen zou gaan omdat hij niet wilde indalen...ik riep dat ik de 40 weken niet ging halen, omdat ons kindje op 1 april geboren zou worden. Met 39+4 is hij geboren op 1 aprl De gyn wilde de ks bij de tweede niet eerder dan 39 weken doen, datum afgesproken op 39+3, ik nog geprobeerd om de datum te vervroegen want ik zei al, zolang blijft ze niet zitten... Uiteindelijk mocht de datum twee dagen naar voren gehaald worden naar 39+1. Ook dat zou ik niet gaan halen zei ik, maar ik was toch blij dat er naar me geluisterd werd. Met 38+6 begonnen de weeën 's avonds laat. Net na middernacht dus 39 weken precies, is ze met een spoedkeizersnede geboren. Nu gaan ze hopelijk wel eens keer naar me luisteren
Iedereen om me heen denkt dat ze eerder komt. Zelf denk ik dat ze na de 40 weken komt. Ik had ook gedroomd heel vroeg dat het een meisje zou worden, daarna droomde ik over de datum, de 17e. Dus ben benieuwd of dat ook uitkomt. Ik loop steeds met de 19e in mijn hoofd en steeds zo'n gevoel van voor de 21e heb ik haar zeker. Is nog maar even afwachten
Ik heb het gevoel dat de kleine eerder gaat komen. Gevoel is rond de 37 en 38e week. Maar houd er zeker rekening mee dat het zo maar eens 41 weken kan worden.
Bij de eerste was ik het zo zat dat ik zei ik wil niet langer lopen dan 8 feb en 8 feb is hij geboren om 23.42 nog net op de 8e dus haha Wel 4 weken te vroeg ( anders zou ik bij 37 weken ingeleid worden) Bij de tweede zei ik vanaf het begin 8 aug dat vond ik ook echt mooie datum want de kleine meid zou dan precies 1,5 jaar schelen met haar broer, 9 aug zou ik ingeleid worden met 36,4 weken maar een dag eerder braken de vliezen en is ze toch de 8e geboren Bij deze kleine meid zei ik vanaf het begin " het word een grote en ik moet echt wachten tot 37 weken op de inleiding " En ja hoor heb moeten wachten tot exact 37 weken op de inleiding en ze woog 3275 gram dus best een flinke voor dat termijn haha
ik zit met zondagavond aanstaande in m'n hoofd. dan ben ik 36.6 alleen weet ik niet of het voorgevoel is of dat ik het vooral heel erg hoop! afgelopen weekend van vrijdag op zaterdag nacht weeën gehad (zegt natuurlijk niks), die gelukkig niet doorzette. ik wil heel graag thuis bevallen en zondagavond sturen ze me niet meer door voor die laatste paar uurtjes die ik dan te vroeg ben. dus ik ben héééél benieuwd!
Jawel. Ik had steeds het gevoel dat hij vroeg zou komen. Februari zou de zwangerschap zéker niet halen, dat wist ik gewoon. Hij kwam op 31 december
Dat was nou het enige voorgevoel dat tijdens mijn zwangerschap niet klopte . Had al een voorgevoel dat het in 1x raak zou zijn (of kun je dat beter hoop noemen ). Had het voorgevoel dat het een jongetje werd. En daarnaast het gevoel dat ik wel zeker 7 dagen over tijd zou raken....het is een jongen, maar hij is met 38+5 geboren
Ik had verwacht dat ik ingeleid zou worden. Had op een dinsdag een afspraak staan om de inleiding te plannen, en zondag diende meneer zich aan met 39+5
bij de eerste wist ik vrij snel dat hij 28-11 zou komen dat gevoel had ik. en op 28-11 ben ik ingeleid en is hij geboren. de tweede had ik geen gevoel bij die is met 238 weken ingeleid nu de derde zoals het nu staat geen inleiding. dus wachten totdat het begint. ik ben heel benieuwd heb er geen gevoel over
Hier riep ik heel hard dat ze voor 40 weken geboren zou worden. Dit klopte wel (39+1 is ze geboren), alleen had ik specifiek 8 juni verwacht en ze kwam 11 juni.
Ehm nee, totaal niet! Ivm extreem veel harde buiken vanaf de 20 weken was ik bang voor een vroege bevalling. Uiteindelijk ben ik ingeleid met 41+1 en bevallen met 41+2
Ik had het gevoel dat ze vroeger zou komen en rond de 15de en uiteindelijk is de 18de geboren. Daarnaast zei iedereen dat het een jongen werd, maar zelf zei ik een meisje werd en ik had gelijk.
Ik heb in het begin van de zwangerschap gezegd hij/zij komt vroeg maar op een gegeven moment was het gevoel anders. Ik had het gevoel van ze blijft tot het eind. Zo was het ook bij 42 weken ingeleid en uiteindelijk met keizersnee gehaald.
Vorige keer dacht ik dat ik vroeger zou gaan bevallen. Uiteindelijk is dat een inleiding geworden. Nu denk ik dat het een inleiding gaat worden Het is nog maar af te wachten of mijn gevoel klopt... Liefst niet natuurlijk
Mijn moeder schreef op Facebook dat hun 6e kind in aantocht was en dat ze weer opa en oma zouden worden. Om te voorkomen dat iedereen dacht dat ik al lag te bevallen, heb ik er op gereageerd door te melden dat het nog wel 3 weken kon duren. En jawel, 3 weken later, precies op de uitgerekende datum, kwam Finley ter wereld!
Mijn gevoel klopte. Ik was op 9 maart uitgerekend en heb vanaf het begin geroepen 4, 5 of 6 maart. Op 3 maart smorgens de slijmprop verloren. Einde van de middag regelmatige weeen en toen de VK om 1900u kwam dachten we voor middernacht wel klaar te zijn. Maar helaas besloot dochterlief een sterrenkijkertje te worden, tijdens de bevalling en werd het een ritje ziekenhuis en is ze om 3.33u op 4 maart geboren!
Ik heb steeds gedacht dat hij met 36,5 week geboren zou worden. Maar hij zit er nog steeds in van mij mag die wel komen, maar vrees dat het wel eens over de 40 heen kan gaan...
Ja zei bij Sylvano te vroeg en dit werd ook 38 weken (niet TE vroeg maar je snapt m.) Nu geen idee maar sowieso voor de uitgerekende datum maar dat is meer omdat Sylvano en ik beide van 29 mei zijn en ik niet wil dat de tweede ook nog op 29 mei erbij komt dus voor 21 mei moet de baby er zijn haha.