Ik vind het NUB topic erg leuk om te volgen. Maar vaak zie je niet terug of het ook daadwerkelijk goed is “geraden”. Dus ben ik benieuwd, klopte bij jou de NUB-theorie? Bij hoeveel weken is er gekeken naar de NUB? En wat was uiteindelijk het geslacht?
De NUB klopte hier wel. Met 13 weken had ik een echo gedeeld hier op het forum. Waarop er werd gezegd dat het een meisjes nub was. 3 weken later is dit middels geslachtsecho bevestigd! Inderdaad een meisje
Bij mij klopte het niet (of misschien toch wel?). Met 12 weken was de echoscopist er behoorlijk zeker van dat het een jongen was. Bleek toch heel erg een meisje te zijn. Waarvan nu blijkt dat hij zich als jongen identificeert.
Iedereen was duidelijk overtuigd van een meisje volgens NUB, bij mijn echo foto van 13 weken. Mijn eigen gevoel (NUB heb ik geen verstand van) was overtuigd van een jongen. Bij 41+3 bevallen van een heerlijke jongen.
Hier hadden ze het wel goed. Meisjes nub gezien bij 13 weken en dat is bevestigd bij de geslachtsecho.