Kleine man gefrustreerd.. Weet t ff niet meer..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Gerdatjuh, 17 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerdatjuh

Gerdatjuh Bekend lid

27 feb 2012
    992
    23
    18
    Vrouw
    Fryslân
    Onze kleine man is gefrustreerd omdat ie graag wil duimzuigen maar zijn duim gaat de hele tijd weg.. Hij heeft nog niet de volledige controle over zijn handjes.. Hij was altijd tevreden met zijn speentje maar de drang om te duimzuigen is te groot.. Hij spuugt de speen dus gewoon weer uit.. Hij slaapt vandaag ook heel slecht omdat hij zo gefrustreerd is.. Nu is mijn vraag wat kan ik doen om hem te helpen? Hij wordt er niet vrolijker op zonder zijn gebruikelijke slaapjes..

2. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    hmm hier ook dat probleem gehad. Ik heb gewoon iedere keer de speen terug gegeven. En nu is ie helemaal wild van zijn speentje en geen duim meer te bekennen. (bij zijn mondje dan natuurlijk he;))
    (meestal is het gewoon de zuigbehoefte die ze hebben en niet perse een duim of speen, maar hij kan natuurlijk ook echt zijn duim willen dan misschien jou pink in zijn mondje proberen tot ie slaapt?)

Succes!

3. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Rosalie wou nooit een speen. Ze probeerde altijd al het duimzuigen.. Ze zuigde alleen op haar vuistje, omdat ze haar duim niet naar buiten stak..

Op een gegeven moment was ze het vanzelf zat (ik heb haar wel een paar keer geprobeerd te helpen, maar dat hielp niet echt), ze ging op haar wijsvinger zuigen en het was over..

Met andere woorden ze lossen het vanzelf zelf op:)

Gr.
    Carlien

4. Gerdatjuh

Gerdatjuh Bekend lid

27 feb 2012
    992
    23
    18
    Vrouw
    Fryslân
    Bedankt voor de reacties.. Heb het geprobeerd met mijn pink maar dat werd alleen maar meer drama.. Meneer moet en zal zijn duim hebben.. Na een slapeloze nacht, met zo af en toe een hazenslaapje, ligt de kleine man nu eindelijk lekker te slapen.. Hij is gewoon uitgeput.. :(

Nu maar verder kijken wat de dag ons brengt..

5. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    ik legde wel eens een opgerold spuugdoekje tegen zijn hand zodat zijn duim in zijn mond bleef. Al geprobeerd?

Deel Deze Pagina