Even een vraagje voor de meiden die het Yepp fiets(voor)zitje hebben. Wat is de afmeting van de stang waar je het stoeltje aan bevestigd tot aan de achterkant van het stoeltje? M.a.w. hoeveel komt het stoeltje richting zadel? Ik weet, ik ben vroeg (zoontje is 2,5 maand ) maar ben me gewoon alvast aan het oriënteren. En toevallig nog iemand met ervaring met het 'kinderzitje-accessoire'?
Ik weet de afmeting niet, wil het zo wel even na meten voor je. Heb hem hier al liggen, maar nog niet gemonteerd. Maar hoever het stoeltje richting het zadel komt verschilt denk ik per fiets. De afstand tussen de stuurpen en het zadel is bij elke fiets verschillend. Dus ik denk dat je niet zo heel veel aan de info van anderen hebt. Misschien dat je eens met je fiets bij een fietsenwinkel langs kan gaan om het te proberen? Zelf het ik wel het idee dat de Yepp platter is dan bijv. Bobike. Wat bedoel je met het kinderzitje accessoire? Zelf heb ik de slaaprol, met de Nijntje erop bij het zitje, maar ik heb het zitje nog niet in gebruik, dus kan niet vertellen hoeveel het bevalt. Vind het er wel eg schattig uit zien
Daarom vraag ik ook naar de afstand van de stuurpen tot de achterkant van het stoeltje. Dan kan ik hem zelf 'inmeten' op mijn fiets. Ik bedoel deze accessoire:
Lijkt me vrij nutteloos om eerlijk te zijn. Lekker een draagdoek mee, kindje op schoot, desnoods een buggy met drager mee. Maar zelf ga je toch ook van je zadel af? En heeeeel veel plekjes hebben trouwens gewoon een kinderstoel! ( Wij hebben 2 kiddies, zijn ermee naar Nieuw Zeeland gereisd en hebben werkelijk nooit zo'n ding gemist )