Wij hebben een hele kleine hal waar ie eigenlijk niet past en een berging of iets hebben we helaas niet. Ik wil het ding niet elke keer naar boven slepen dus ik zit te denken om 'm in de garage neer te zetten met een regenhoes en deken tegen het vuil er over heen... (en dan in de winter op tijd naar binnen halen zodat ie wat warmer kan worden) Maar wie weet doe ik hier nog ideeën op, dus waar hebben jullie 'm staan?
Ik denk dat wij hem maar for the time being in de woonkamer zetten. Ik zou t anders ook niet weten, in de schuur is geen optie voor ons denk ik.. (zo groot wordt onze schuur niet) plus misschien een beetje koud? of insecten die er in gaan zitten? brrr
Wij wonen in een flat, en de kinderwagen past niet in de berging en mag niet staan in t portiek. Ik heb m standaard in mijn auto liggen. als ik m nodig heb haal ik m eruit, staat/ligt hij tenminste droog en zonder vuil/vocht en qua temp redelijk.... en anders even voorwarmen met een kruik. Straks als de kleine meid eris hou ik alleen het babynestje/ligbak boven en die neem ik pas mee als ik de deur uitga.
Wij hebben hetzelfde probleem hihi Ook een smalle gang, en in de keuken past ie ook niet...We hebben dan wel een grootbijhok, maar daar slapen de katten snachts, en die wil ik echt niet in de of op de kinderwagen hebben...en al helemaal niet als ze ertegenaan sproeien!! YAK! Dus ik denk dat we hem maar gewoon in de huiskamer moeten neerzetten (of hij moet in de kelder passen...dat moet ik nog ff uittesten hihi)
We hebben easywalker en zij hebben de Buggy Up geintroduceerd. Dezelfde problemen hier maar we hangen hem gewoon aan de muur en opgeklapt zijn de meeste kinderwagens geen sta in de weg meer. easywalker Hoop dat het voor jullie ook een oplossing is (is niet specifiek voor de easywalker kan ook voor andere kinderwagen gebruikt worden). Successs
Wij hebben ook een kleine gang, maar gelukkig een trapkast , maar daar heb jij niks aan ik heb helaas niet dé oplossing voor jullie, maar wil wel even zeggen: zet m niet in de schuur! Tenzij die goed geïsoleerd en vochtvrij is! Wij hebben hier een houten schuur en die wordt vrij snel vochtig, mijn fiets staat altijd in de schuur en inmiddels zitten er al wat schimmelplekjes op de bandjes van het kinderzitje en in mijn fietstassen. Ik vind dat op mijn fiets niet zo erg, maar in de kinderwagen zou ik daar toch stevig van balen. Ik denk ook niet dat je het zomaar tegenhoudt met een regenhoes en deken, daaronder wordt het ook klam en vochtig...
MamaMarije, je hebt gelijk ook. Geen goed idee inderdaad... (vanmorgen in bed bedacht, dus half slaperig en niet goed over nagedacht ) Dat Buggup ding is ook nog een optie, maar waar laat je dan de reiswieg?
Noonoo; ik snap hem niet helemaal geloof ik...je hebt een kleine hal in het appartementencomplex waardoor je de kinderwagen niet in het trappenhuis neer kan zetten? Of heb je een kleine hal/gang in je eengezinswoning waardoor je de wagen niet daar neer kan zetten? Wij hebben een eengezinswoning met een mini halletje bij binnenkomst. We hebben nu dus de kinderwagen in de woonkamer staan. We hebben een houten vloer, dus hebben zo'n vloerbeschermer/plastic ding gekocht die je ook voor bureaustoelen kan gebruiken: IKEA | Draaistoelen | Draaistoelen | KOLON | Vloerbeschermer Hierdoor staan de wielen als deze nat en/of vies zijn van buiten niet op de goede houten vloer, maar op dat plastic ding Wat betreft de reiswieg en maxi cosi: 1 van de 2 staat dus op het uitstaande onderstel. Meestal de maxi cosi, omdat we die op dit moment het meest gebruiken. De wandelwageninzet ligt op zolder, want die gebruiken we toch nog niet en de reiswieg staat onder de eettafel
Wij hebben ook een kleine hal en kleine berging (staat vol met wasmachine/droger. Daarin tegen hebben we een grote keuken, dus bij ons komt ie gewoon in de keuken te staan.
Wij laten de kinderwagen in de auto. Auto staat voor de deur. En dan droegen we onze zoon naar binnen. Inmiddels loopt hij zelf. En als ik ga wandelen ga ik de wagen eerst uit de auto halen. Maxi cosi stond trouwens wel in de woonkamer zolang we die gebruikten.
Je hebt ook van die haken die je aan de muur kunt hangen waar je de kinderwagen opgeklapt aan kunt hangen. Misschien een idee/ dan hoef je alleen de bak/zitje ergens in de woonkamer/in een kast te leggen.
Wij zetten hem gewoon in de huiskamer. Hij kan echt no way in de gang, keuken vind ik niet tof want daar zit en loop ik erg vaak dus hij komt maar gewoon ergens in de kamer.
Ook hier komt hij in de huiskamer te staan, we hebben een mooi plekje naast ons halletje waar hij kan staan zonder dat hij in de weg staat.
Ben ook zo blij dat hij bij mij in de gang en anders in de trapkast kan Maar die ophanghaken lossen alleen het probleem van het onderstel op, je reiswieg moet dan wel nog ergens een plekje.. 's Avonds zou je die evt in de box kunnen zetten als je kleintje slaapt.
Ik nam de kleine in de wandelbak drie trappen mee omhoog en die stond dan of in de box of in de babykamer. Geen probleem mee gehad.
Bij ons moet de schoenenkast weg en dan kan hij onder de kapstok staan, anders past hij ook nergens.. Waar we de schoenen gaan laten? Tja... nog even over verzinnen..
Wij hebben een eengezinswoning met een hele kleine hal en hele kleine keuken, dus beide geen optie om de wagen daar neer te zetten, wordt echt een enorme 'sta in de weg' dan... Woonkamer is ook niet heel erg een topoptie want die is ook niet heel groot en daarbij hebben we katten en ik ben dan de hele dag bezig om die katten er uit te jagen. (en ik wil geen haren in m'n kinderwagen ) Zit nu, na alle reacties, te denken aan tóch de babykamer en dan in elk geval de reiswieg en maxicosi en misschien het onderstel ingeklapt in de gang of ook de auto zoals al genoemd is. Over een paar weken krijgen we de kinderwagen dus dan kunnen we gelijk zien hoeveel ruimte het allemaal in beslag neemt.