Bij ons partnerschap waren we met ouders/broer/zus/beste vrienden naar het stadhuis, van daaruit naar ons flatje en hebben we chinees gehaald voor iedereen. Wij hadden een overnachtig gekregen in hotel new york Als we t gaan omzetten naar een huwelijk maken we daar wel een feestje van maar nog steeds geen van tienduizenden euro’s hoor. Steek mn geld dan liever in een huwelijksreis (rondreis amerika bijv zou graag de route 66 willen volgen voor zover nog mogelijk). Dus ik lees mee voor inspiratie hoe jullie t gedaan hebben Ik heb nu in mijn hoofd: stadhuis voor het omzetten van het partnerschap naar een huwelijk. Daarna met de hele club naaste familie en vrienden naar een strandtent voor een bbq of naar een restaurant hier in de buurt voor pizza . Feest hoeft voor mij niet perse, hou ik toch niet vol haha We gaan t meemaken, ooit
Bij ons partnerschap had ik een wit desigual jurkje aan Maar als we ooit nog gaan omzetten naar huwelijk wil ik wel een trouwjurk denk ik
Wij wilde klein trouwen... Uiteindelijk ook foto's gemaakt, ringen, open ceremonie, bloemen, trouwpak.... Maar t idee was lekker samen lunchen bij ons thuis. Toen naar het gemeentehuis. Toen naar een boerderijtje; gedronken geborreld en een potje boerengolf gespeeld..daarna uiteten. Jaar later feest gegeven!
Ik was zwanger.. wilde toch een trouwjurk....laten maken.... die hangt ongedragen op zolder... hij was zooo lelijk. Toen een mooi kanten zwangerschapjurkje gekocht. Jaar later zo'n pak uit een stuk..
Hier een jurk van de peel en cloppenburg. Wel wit. Voor 100 euro. Pak van mijn ex was 30 euro uitverkoop bij een pakkenwinkel. Trouwen was gratis met ongeveer 15 man erbij Daarna taart gegeten bij ons thuis en verder niets
Ik had een cocktailjurkje aan, mijn man een nette broek met colbertje, onze dochter een leuke feestjurk.
Wij gaan in mei trouwen. Hebben 28 gasten uitgenodigd. Heb voor 5 tientjes een witte galajurk in een opheffingsuitverkoop gekocht (mocht ik zwanger worden, hoop ik dat ie dan nog past) en ringen kwamen uit een faillissement. Wij beginnen onze dag met samen foto 's maken om een uur of twee. Rond 15.00 de ceremonie in een botanische tuin (kost even veel als op het gemeentehuis), gevolgd door taart & een borrel. Aansluitend een BBQ wat drankjes en om 22.00 trekken we de stekker er uit en gaan we lekker naar huis. De week erna hebben we een reisje bij sprsme geboekt, zodat we ons daar niet druk over hoeven maken
Ik wilde graag groots trouwen, maar mijn man eigenlijk helemaal niet. Maar omdat we samen een huis kochten moest er toch wat geregeld worden. De notaris adviseerde een huwelijk of geregistreerd partner. We zijn daarom getrouwd. Ik in een trouwjurk omdat het mijn droom was. Foto’s zijn door mijn zwager gemaakt. We hadden ongeveer 20 mensen uitgenodigd. Eerst een kleine Lunch en daarna naar het stadhuis. We hadden een zaaltje gereserveerd voor het dinee, dat was op loopafstand. Ik dus met mijn trouwjurk dwars door de stad. Na een borrel met speciaal gemaakte cupcakes hebben we heerlijk gegeten. Om 2200 was het voorbij. We hebbeb een heerlijke dag gehad zo.
Wij hadden het wel wat groter, wou overdag klein, dat werd (40)man en savonds feest (70 man) dus niet extreem. Iedereen wel gezien en gesproken. Overdag alleen naaste familie, inclusief stief en half familie met kinderen. En onze beste vrienden die ook getuigen waren. Kennis als fotograaf. We zijn om 14:30 getrouwd met aansluitend buffet en savonds feest met een band. Sochtends hadden we foto's laten maken. We hebben low budget best complete bruiloft gehad zo. ------- Vrienden van ons alleen 10 man in gemeente zaaltje 10 min later alweer buiten, aansluitend een lunch in café en klaar. Zelf vind ik dat niks, beetje zakelijk onpersoonlijk , zonder trouw sfeer, terwijl het een bijzondere dag is. Maargoed niet iedereen houd van zo'n poppenkast en dan is dit natuurlijk hartstikke prima
Heb ook altijd een grote bruiloft met alles erop en eraan gewild. Voor nu is dit niet het belangrijkste. Zitten leuke ideetjes tussen. Denk dat wij idd iets van een hig tea aan het strand ofzo of een diner ofzo doen en dan ooit misschien nog een feest. Als we 5 jaar getrouwd zijn ofzo
Wij zijn getrouwd in een dierentuin. Eerst foto's maken (door een kennis die fotograaf is), daarna de ceremonie. Gevolgd door koffie en taart. 's middags vrije invulling voor iedereen. Rond 17.00 uur diner en daarna was het klaar. Om 20.00 uur waren we op onze hotelkamer. We hadden trouwens 25 gasten. Ouders, broers/zussen + aanhang en wat vrienden) Zou het zo weer op deze manier doen
Wij zijn s ochtends getrouwd. Onze ouders, broer/zus, mijn opa's/oma's en onze beste vriend was er bij. Daarna thuis lunch en taart. S middags met ons twee foto's gemaakt en daarna lekker met ons twee gaan uit eten. Ik was hoogzwanger en doodop toen de dag om was! Misschien doen we t met 12,5 jaar nog eens over...
Wij hebben aan het begin van de middag door mijn schoonzus foto's laten maken (zij is geen professional maar kan echt mooie foto's maken) in het park bij ons in de buurt. Om 15:00 naar het stadhuis met 12 man, inclusief kinderen. Dit was alleen familie. Terug naar huis en daar in de tuin gebarbecued met zijn allen, was super gezellig. Om 21:00 vertrokken de laatste gasten. Ik droeg een rode galajurk, mijn man een nette spijkerbroek met overhemd en jasje. Ik kijk nog steeds met veel plezier op de dag terug, ik zou het nu echt niet anders doen.
Wij trouwen in Maart en zijn nog aan het kijken voor een high tea of lunch (tips zijn welkom ) of thuis gourmetten met 15 man. We gaan niet in vol ornaat maar wel een leuk jurkje of iets feestelijks in ieder geval
Op onze trouw waren alleen wij tweetjes en onze buikbaby. We droegen trouwkleding, maar geen dure. Ook hadden we een fotograaf. Na het jawoord hebben we een fotoshoot gedaan op het strand en in de duinen. Daarna zijn we uit eten gegaan en hebben we in een hotelletje overnacht. Volgende ochtend uitgebreid ontbijtbuffet, dagje op het strand doorgebracht en weer naar huis. Heerlijk, ik zou het zo weer doen.
Mijn zus heeft het klein gedaan. Alleen broers en zussen met aanhang (waren nog geen kinderen). Na de ceremonie op een mooie locatie koffie en taart. Daar gewandeld en fotoreportage gemaakt. S Avonds een diner bij de Libreie. Bij elkaar even duur ws als een compleet feest. Maar zoveel mooier, lekkerder en intiemer. Wij zelf hebben het iets groter gevierd (moest ook wel, want alleen broers en zussen met aanhang en kinderen waren al bijna 30 man). Met die groep plus een aantal goede vrienden de ceremonie en taart. Plus rondleiding bij de brouwerij. (Was mooie locatie voor de foto's ) Daarna receptie voor ongeveer 70 man. En s Avonds buffet en LIFE muziek in een kasteeltje met ongeveer 40 mensen. Inclusief kinderen. Ik had een echte trouwjurk van 1300 euro. Het enige waarvan ik achteraf zeg dat dat weggegooid geld is.
Wij wilden ook geen groot feest. Vooral omdat we beiden niet van die feestbeesten zijn. Dus wij zijn eerst met een groepje daggasten gaan brunchen, daarna hebben de ceremonie met alle genodigden gedaan met aansluitend een receptie. Hierna zijn we nog met de daggasten gaan eten. Was een heerlijke dag zo en zou het zo weer op deze manier doen. Het was dus niet heel klein, maar wel zonder groot feest.
Wij hebben een geregistreerd partnerschap, maar dat wel (klein) gevierd, waren zo'n 35 mensen bij. 's Middags in het gemeentehuis ceremonie, daarna door naar een locatie waar we eerst hebben geborreld en later hebben gegeten. Tussendoor heeft een vriend foto's gemaakt (dat was ook meteen zijn cadeau aan ons). Rond 8 uur was de dag afgelopen. Ik had een lange witte jurk gekocht bij Zalando, was nog geen € 100 kwijt en voelde mezelf prachtig!