Ik ben er eindelijk uit. Had meerdere ideeen om te vertellen dat we voor de derde keer zwanger zijn maar telkens was er weer waardoor mijn idee niet doorging. Nu willen we het met kerst vertellen. Woensdag de eerste echo en hopen we erop dat we een kloppend hartje zien. En dan willen we het op eerste kerstdag vertellen met een klein cadeautje aan mijn ouders en zus met zwager. Het is de bedoeling dat ze alle 4 een klein cadeautje krijgen met een gedichtje met aankondiging. Dus is er iemand die goed is in gedichten want ik klap iedere keer dicht. Kan zelf nu niks verzinnen helaas.
Waaw wat bijzonder, Wij verwachten een wonder. Wij willen deze vreugde graag met jullie delen want vanaf.... (uitgerekende datum) zal onze uk jullie gaan vervelen. Of, psst.. we willen wat vertellen. Over 7 (?) maanden kunnen jullie teentjes tellen Of S kan niet wachten het te vertellen over ... maanden kan hij teentjes tellen of.... zo ff wat inspiratie... Als me nog wat te binnenschiet hoor je het!
Hier hadden wij: Met het nieuwe jaar voor de deur Hebben wij alvast een leuke primeur. Voor ons wordt 2015 een heel mooi jaar Want begin juni verwachten wij de ooievaar!
Heel tof! Of.. Wat een geluk, 2015 kan niet meer stuk! Want over 7 maanden verwachten wij een nieuwe "Uk" of Wat een geluk, in 2015 verwachten wij een nieuw meesterstuk Ik denk weer ff