was aan het zoeken naar recepten voor me dochter nu kwam ook recepten met gehakt en kipfilet tegen daar koken ze het vlees..' hoe doen jullie dat?? wordt het wel lekker als je het kookt????
Gewoon bakken, dat beetje vet is alleen maar goed. Gekookte kip is op zich ook best lekker als het ergens doorheen zit, maar gebakken vind ik lekkerder.
hier ook gebakken hoor! Ik bak in olijfolie of zonnebloemolie. Mart is helemaal gek op gebakken kipfilet met een beetje kerrie en paprika poeder.
Ik zou ook bakken. Maar gaf hier pas later vlees en na 1 jaar pas vrijwel dagelijks. Gekookt is niet lekker. Wat ik wel nog wel eens deed was wat koolvis meekoken met wat pasta en diepvriesgroente.
dank jullie wel, dacht al koken?dat lijkt me niet lekker.. ga het lekker bakken mochen ze al paprika en kerrie poeder dan?
Gewoon bakken en geven zonder kruiden of zout. Kip koken kan wel, maar dat vind ik alleen maar lekker in de kippensoep, verder niet haha, dus dat krijgt mijn kleine mannetje ook niet, hij moet toch leren eten wat wij ook eten
Als je nog even wacht met vlees geven dan heeft koken geen toegevoegde waarde meer en kan ze ook prima gebakken vlees eten. Koken maakt het eten heel zacht en is een betere manier om er voor te zorgen dat er geen kwalijke bacteriën overblijven (kans is sowiezo erg klein). Vlees, gevogelte mag best vanaf 6 maanden maar hoeft niet. Eerst groenten, zetmeelproducten, rijst etc etc