Wij willen in juni met onze dochter (dan 3,5) naar de Ardeche of de Dordogne. We zoeken een mooie camping, waar wel kindjes zijn voor haar om ook mee te spelen. En zwembad, liefst een meertje ook. We willen graag een stacaravan met airco huren. Iemand ervaring met een leuke camping? Iemand ervaring met het weer in juni? We horen graag alle tips
geen tips qua campings Maar misschien even kijken op Groupon .... Via Groupon gaan wij nu de eerste twee weken van juli in een ingerichte tent van rent a tent voor 295 euro ( 109 euro per week + 1.10 pp pn ) Ik zag daar ook een sta caravan tussen voor 199 euro per week. scheelt toch een hoop geld als er een leuke camping tussen staat
Even meegezocht Allemaal met zwembad, soms met rivier in plaats van een meertje. Ook allemaal met speeltuin en goede beoordelingen. Ardèche - Les Coudoulets <50m van rivier met strand buitenzwembad met schuifkap stacaravan met airco - Yelloh! Village Soleil Vivarais <50m van rivier met strand buitenzwembad stacaravan met airco - Camping La Chapoulière <50m van rivier met strand buitenzwembad chalet met airco Dordogne - Les Valades <50m van meer met zandstrand buitenzwembad met schuifdak stacaravan met verwarm- en verkoelingsinstallatie - Château le Verdoyer <50m van meer met zand- en grasstrand buitenzwembad met schuifdak stacaravan met verwarm- en verkoelingsinstallatie - Le Paradis <50 m van rivier met strand buitenzwembad met schuifdak stacaravan met verwarm- en verkoelingsinstallatie en ventilator - La Rivière Fleurie <50 m van rivier met strand buitenzwembad stacaravan met verwarm- en verkoelingsinstallatie
Wij zijn hier 2 keer geweest. Super mooie vrij nieuwe en schone stacaravans. Zonder airco mar dat hebben wij totaal niet gemist. In de nacht koelt het snel af en ook overdag was het niet te heet. Het is een kleinschalige Nederlandse camping. Met een riviertje erbij. Onze kids hebben zit hier heerlijk vermaakt. Camping L'Ardèchois
Dordogne is super mooi! Moest even kijken hoe de camping heette. Le Pech Charmant. Super leuke camping, heel veel kinderen en erg veel te doen in de omgeving Geen zwemmeer aan de camping maar genoeg te zwemmen in de omgeving.
Hoi Linda, even een vraagje over deze camping. Wij zitten er ook aan te denken om hier aankomend zomer heen te gaan, er was nog beschikbaarheid zag ik. Maar klopt het dat leuke uitjes echt een eind rijden zijn? en heb je toevallig tips voor leuke uitjes met kids "in de buurt". En kun je bij het riviertje ook liggen of alleen pootjebaden? Groetjes anja
Deze camping ziet er mooi uit! Maar bij het zwembad is er geen glijbaantje oid? En zijn er speeltuintjes op de camping?
Klopt. Geen glijbaan bij het zwembad. Hebben wij niet gemist Er is een erg leuke speeltuin bij het sanitair gebouw. De kinderen waren elke dag bij de kinderboerderij te vinden. Helpen voeren enz. 1x per week kan je een rondje op de pony's rijden. En toen wij er waren (in het hoogseizoen) kwam er ook een circus waarbij de kinderen zelf optreden. Was erg leuk! 1 van de leukste campings waar ik ben geweest. Enige nadeel is dat door de dieren je last kan hebben van insecten zoals dazen en muggen.
Een collega van me had het over canvas holidays. Ook veel sta caravans en nog goed betaalbaar. Misschien zit er wat voor je bij
Les Coudoulets in de Ardèche. Superieure camping aan de rivier met goede voorzieningen en goed sanitair. Echt genieten daar. We gaan hier in juli zelf weer naartoe.
Zwembad is geweldig ! Animatie ook echt top, camping zelf qua ligging en opstelling en de houding van vacan soleil zijn wij totaal niet te vreden over Als je boekt ... Niet bij vacan soleil doen 😉
Pomport beach in de dordogne, super mooi zwembad en heerlijk meertje! Stacaravans weet ik niet of ze met airco zijn, wij hadden een eigen caravan... Camping domain de la plage in de ardeche. Hele mooie luxe camping, aan een riviertje, maar rustig stromend vrij diep water aan een strandje met zand/kleine steentjes geloof ik.
Deze ziet er mooi uit!! Is er ook iets te spelen voor kinderen buiten het zwembad? Speeltuin of trampoline? En is de ligging vd stacaravans mooi?
Le grand dague en dan in een roan stacaravan. Dan heb je nog wat privacy. Leuke animatie en super zwembaden. Omgeving vond ik echter daar niks aan. Als je meer richting Sarlat rijd is de omgeving veel mooier. Wij waren er in juni en was qua drukte precies goed, moest er niet aan denken om er in het hoogseizoen te zitten. Er zijn in de omgeving leuke dingen te doen maar wel minimaal half uur rijden