Voor mijn dochter ben ik op zoek naar een leuke wekker. Het liefst zou ik er een willen die zowel digitaal als analoog aanduid. Nu had ik op google "teach me time clock" gevonden maar die is in nederland niet te koop. Ik twijfelde aan de vech kidimagic maar die schijnt als kllok niet geschikt te zijn omdat hij in slaapstand schiet. Heeft er iemand een suggestie
deze geeft de tijd analoog en digitaal weer http://www.mamaloesbabysjop.nl/images/thumbnails/15/600/600/Babyzoo_kinderwe_roze.jpg
Deze hebben wij, mijn dochter vind hem geweldig en kan bijna niet zonder..... Ze kijkt alleen niet of de ogen open zijn en staat nog om 6 uur naast mijn bed:x
Wij hebben die ook van babyzoo! Hier groot succes en blijft netjes op zijn kamer tot de ogen open gaan... Half 8
Even ter toelichting, we hebben em niet nodig om dochter langer te laten slapen hoor want dat is gelukkig een uitslaap kind. Maar ze is bezig om klok te leren kijken en vind het zelf prettig
Bij Hema hebben ze altijd leuke kinderwekkers. Pen regelmatig bij zeeman ook. Wel enkel analoog.. Onze dichter ging er op een zeker moment zelfs mee naar bed
We hebben nu al 2x een wekker van de zeeman en 1x van de blokker gehad maar ze tikken allen als een gek en zijn totaal niet degelijk en dus snel kapot.