Kinderstoel: Dapper of Stokke?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door moonroosje, 2 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moonroosje

moonroosje Actief lid

16 jan 2014
    208
    5
    18
    Hallo allemaal,

Ik ben even aan het oriënteren naar een kinderstoel voor ons zoontje van 8 maanden. We hebben een aantal stoelen vergeleken en weggestreept. We komen nu dus op een van deze twee stoelen uit. Ik ben benieuwd naar de ervaringen en de voor- en nadelen.

Ik ben benieuwd!

Groetjes

2. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Ik denk dat ze allebei wel goed zijn/soortgelijk. Welke vinden jullie mooier?

Stokke is veel bekender, daar zijn generaties mee opgegroeid. Ik heb een tweedehandse en ben heel tevreden sinds mijn dochter 12 maanden is. Voor de 12 maanden vond ik haar er niet goed in zitten, en gebruikte ik de IKEA stoel van 15 euro.

Dapper heb ik geen ervaring mee.

3. hankele

hankele Actief lid

17 dec 2013
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij zijn ze vergelijkbaar inderdaad. Wij hebben de dapper, vind ik mooier (wat rondere vormen). Erg tevreden over, fijne stoel.

4. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Wij hebben gekozen voor de Stokke Steps compleet. Dus de wipstoel en kinderstoel combi die 'meegroeit': Stokke® Steps

Hoe hij bevalt hoop ik je over een tijdje te kunnen berichten :D

5. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Wij hebben ook de complete set van stokke steps. Mijn zoontje zat in de wipper tot 8,5 maand, en is daarna (dus heel recent) overgegaan op de kinderstoel met het kussentje er in. Ik ben erg tevreden over deze combi-set. Persoonlijk vind ik de triptrap niet mooi, maar ben ik fan van de stokke steps :D

6. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Dapper ken ik niet maar gebruiken sinds zoontje 6 maanden is de Stokke tripp trapp en bevalt prima.

7. Lovess

Lovess Actief lid

28 apr 2013
    223
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij zijn ook heel tevreden over de tripptrapp stokke stoel, Dapper kende ik niet maar ik heb net ff gekeken die zien er wel leuk uit zeg! :)

8. Wondertjes1114

Wondertjes1114 Bekend lid

1 feb 2011
    519
    0
    16
    Wij hebben de dapper. Er zijn net wat meer kleurenmogelijkheden en vind de beugel mooier van de dapper. Beide stoelen zzijn volgens mij erg goed.

Deel Deze Pagina