Wij gaan komende week op vakantie en moeten lang rijden. Nu zou ik wat filmpjes op de tablet willen zetten om onze dochter van 16 maanden te vermaken onderweg. Apps genoeg waar je online kan kijken, maar ik kan niets vinden waar je ook offline filmpjes kan kijken of waar je filmpjes van bv nijntje kan downloaden. Wil er best voor betalen, maar ik kan gewoon niets vinden... Iemand tips?
Heb je netflix? Dan kan je ze eenvoudig downloaden. Wel op letten dat als je een filmpje begint met kijken, deze beperkt houdbaar is dus nog wat ongeopend laten, haha
Via download gemist heb ik mijn tablet vol met Sesamstraat staan. Dat kan alleen met de video's die nog via gemist sites beschikbaar zijn.
Ja dat kan echt! Onder het filmpje staat volgens mij ergens een download icoontje. Niet alles is te downloaden volgens mij. Wij hadden iig afleveringen van Conni, Nijntje, Casper en Emma erop gezet.
Je kan gewoon youtube filmpjes downloaden en dan kan je ze offline kijken. Ik download ze via de volgende site : https://www.convertinmp4.com/
Als je er inderdaad gewoon voor wil betalen is iTunes heel handig. Niet duur en heel simpel. Maar dat kan denk ik alleen op een iPad.