Tja wat is duur.... Hier oral b tandenborstels van 30 euro. Aangeraden door de tandarts. Jongste heeft de kinderversie van oral b, oudste van 7 de volwassene versie. Past allemaal op 1 lader.
En je hoeft natuurlijk niet perse een electrische te kopen hè Hier deel ik de tandenborstel met de oudste. Dus ieder eigen borsteltje waar een ander gekleurd ringetje op zit. Even die van haar erop klikken, poetsen en klaar. Zo zit je niet met meerdere electrische tandenborstels die op de lader moeten..
Hier een van oral-b stages en soms zet ik mijn opzetborsteltje er ook even op als mijn handset beneden ligt ofzo... werkt voor mijn gevoel exact hetzelfde. Dus je zou gewoon opzetborsteltjes voor de kinderen op jouw handset kunnen doen. Of bv voor hun 1 handset, en dat hoeft dan niet per se een stages/kinder-variant te zijn. Hier hebben de kinderen samen 1 handset, ik heb er 1 en mijn man heeft er ook een. Die van de kinderen was nog geen €30, die van mij iets duurder en mijn man heeft een hele uitgebreide met allemaal poetsstanden etc - ik gebruik doe niet. Aangezien hij ‘m vaak meeneemt op reis etc, heb ik m’n eigen setje.
wij delen ook met de kinderen.. 2 borstels - 4 opzetjes - maar we schaffen nu gewoon allemaal dezelfde opzetstukjes aan.
Je hebt een goedkope variant van oral-b van rond de €20. Voor kinderen is die goed genoeg. Wij en de kinderen hebben allemaal een eigen tandenborstel. Je doet een paar jaar met zo’n ding, ik heb geen zin in gepruts met opzetborstels te wisselen.
Voor oudste toch de kindvariant gekocht ivm opvallende jongenskleur, easy niet te verwarren..maar twijfel nu of ik niet de volwassen variant had moeten kopen bij de Blokker.. Deze roteeert denk ik minder snel? Kan hij toch wel tot 11e mee door?
https://www.blokker.nl/p/oral-b-kids-elektrische-tandenborstel-star-wars/1756052#reviews Deze heb ik gekocht. Hij is 8 jaar.... miskoop of ok?
Die is toch prima! En die opzetborstels kan je ook kopen met andere plaatjes. Ik vind de kindervariant wel langzamer dan de borstels die wij hebben. Maar voor kinderen is het voldoende.
Prima tandenborstel voor je kind! Voor ons (mijn man en ik) werd wel een iets duurdere aangeraden, die meer omwentelingen maakt in een minuut en een iets ander borsteltje heeft. https://www.tandenborstel.com/elektrische-tandenborstels/oral-b-tandenborstels/oral-b-pro-790-crossaction-black-extra-body?gclid=Cj0KCQiAuf7fBRD7ARIsACqb8w74PdQRwF_M5JEj40cEtGBFMb2i_yRfS5T-aXgwvL0hdcSo1n2PSkcaAt49EALw_wcB Soms is de onze leeg en dangebruik ik die van de kinderen, maar kan wel verschil merken.
Hier een beetje dezelfde discussie alleen is mn zoontje nog maar 6. Zitten er bij alle opzet stukjes ook zo'n kleuren ringetje zodat je ze uit elkaar kan houden?
Hier hebben de kinderen de oral b pro 2000. Die is bij Kruidvat 50 euro. Ze hebben eerst de kinder variant gehad, Maar ik wilde er 1 met meer omwentelingen. Ik merk wel duidelijk verschil.